تاریخ انتشار: 1396/03/15 17:22
کد خبر: 205931

اختصاصی/فرمول جذب بازیکن برای پرسپولیس مشخص شد/فقط از لیست اصلی/برانکو دو بازیکن بزرگسال جا دارد که معرفی کرد

سیستم جذب بازیکن در پرسپولیس در این فصل برخلاف فصل قبل خواهد بود؟
اختصاصی/فرمول جذب بازیکن برای پرسپولیس مشخص شد/فقط از لیست اصلی/برانکو دو بازیکن بزرگسال جا دارد که معرفی کرد
برانکو ایوانکوویچ بارها در فصل گذشته گفته بودکه چند بازیکن با خرد جمعی جذب شده است و چند بازیکن را شخصا انتخاب نکرده است و با نظر جمعی جذب شده اند.
 

اما این فصل برانکو به باشگاه توصیه کرده که فقط از لیستی که تعیین کرده بازیکن جذب شود و به هیچ عنوان بازیکنان توصیه ای را نمی پذیرد.

 

برانکو در طول مدتی که در ایران بوده است نشان داده که هیچ وقت بازیکنی را کسی جز خودش به تیم تزریق کنند قبول نمیکند و از نمونه های بارز آن می توان به وحید هاشمیان که در زمان سرمربی تیم ملی با توصیه دادکان به تیم ملی ملحق شد اما روی نیمکت ماند اشاره کرد.

 

در این فصل بازیکنانی هم که با نظر افراد خارج از کادر فنی جذب شدند یا از میانه فصل از جمع سرخپوشان جدا شدند و یا شب گذشته در لیست مازاد قرار گرفتند.

 

پرسپولیس با توجه به مشخص شدن لیست مازاد و جذب منشاء و شجاع خلیل زاده و بزرگسال شناخته شدن علیپور پرسپولیس تنها دو جای خالی برای جذب بازیکن بزرگسال دارد.

 

گفته میشود پرسپولیس با دو بازیکن به توافق رسیده که یکی از این بازیکنان سیامک نعمتی است که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد روز چهارشنبه قرارداد این بازیکن به مدت دوسال منعقد میشود و بازگشت احمد نواللهی محتمل بنظر میرسد.

 

با این تفاسیر باید شاهد خروج یکی از بازیکنان‌بزرگسال از لیست پرسپولیس باشیم که در صورت ماندن تمام ستاره های سرخپوشان احسان الوان زاده که در  لیست انتظار قرار دارد از این تیم جدا میشود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dokrd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


این بازیکن تا آخر هفته پرسپولیسی می شود