تاریخ انتشار: 1395/05/19 18:07
کد خبر: 268839

امیدهای امشب رئال برای گلزنی ؛ موراتا و ویه تو

امشب دیدار فینال سوپر کاپ اروپا در شهر میلان و بین دو تیم رئال مادرید و سویا برگزار خواهد شد و آلوارو موراتا از رئال و لوسیانو ویه تو از سویا، امید اول گلزنی دو تیم محسوب خواهند شد.
امیدهای امشب رئال برای گلزنی ؛ موراتا و ویه تو

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / هیچ کدام از این دو بازیکن وقتی رئال و سویا فاتح جام های اروپایی شدند، در آن تیم ها عضویت داشتند اما امشب در نوک پیکان هجومی تیمشان قرار خواهند گرفت.

 

آلوارو موراتا، مهاجم سابق یوونتوس و یکی از پرورش یافتگان لافابریکا (آکادمی فوتبال رئال)، به مثابه یک خرید جدید برای کهکشانی ها شمرده شده و زیدان در مسابقات پیش فصل نشان داد که حساب ویژه ای برای فصل جدید روی او باز کردهاست.

با توجه به غیبت مثلث بی بی سی، علیرغم عدم کامیابی موراتا در بازی های پیش فصل، زیزو همچنان به وی اعتماد دارد و امشب از او به عنوان مهاجم نوک خط هجومی تیمش استفاده خواهد کرد.

موراتا تا به حال 2 بار در فینال ها گلزنی کرده است که این موضوع می تواند زیدان را امیدوار به درخشش او در بازی برابر سویا بکند. یکی در برابر بارسا در فینال لیگ قهرمانان سال 2015 و دیگری هم در فینال کوپا ایتالیا همان سال.

از سوی دیگر، لوسیانو ویه تو همان نقشی را ایفا می کند که کارلوس باکا، آلوراو نگردو و کوین گامیرو به عنوان شماره 9 به خوبی انجام دادند.

این مهاجم گلزن که به طور قرضی از اتلتیکو به سویا آمده است، امشب قصد دارد تا ناکامی های نسبی در تیم سابق را جبران کند و با گلزنی در دیدار امشب، اولین شب بزرگ خود با پیراهن سویا را تجربه کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ogyev

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



زیدان: نگرانی ای بایت بیل و رونالدو ندارم