تاریخ انتشار: 1396/03/16 19:13
کد خبر: 205643

منصوریان و افتخاری ماندنی شدند!؟

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: دو روز پیش با وزیر ورزش صحبت کردم و در مورد منصوریان هم با او حرف زدم، خودم هم ماندنی هستم.
منصوریان و افتخاری ماندنی شدند!؟

سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه ایا از انتخاب اعضای هیات مدیره استقلال با خبر است یا خیر گفت: من 2 روز پیش با آقای سلطانی‌فر صحبت کردم و یک صحبت کلی با او داشتم.

وی افزود: با گزینه‌های مختلف صحبت و جمع‌بندی نهایی صورت گرفته و ان‌شاالله طی روزهای آتی معرفی خواهند شد.

افتخاری در پاسخ به این سوال که آیا شما در استقلال ماندنی هستید یا خیر گفت: به ماندنی هستم، مگر قراربود بروم یا اینکه مگر قرار بود غیر از این باشد؟ آقای سلطانی فر با توجه به اینکه ما در استقلال نتایج خوبی گرفتیم و به خصوص اینکه نایب قهرمان شدیم و با تلاش و جدیت تیم را از رده‌های پایین بالا آوردیم از عملکرد ما راضی است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا منصوریان می‌ماند یا خیر گفت: چند روز پیش هم در مصاحبه‌ام گفتم دلیلی برای برکناری منصوریان وجود ندارد. از بیرون شاید حرف‌هایی زده شود ولی واقعیت این است که در مورد منصوریان با وزیر صحبت کردم و او هم تیم را جوان کرده و کارش را جلو می‌برد.

وی در خصوص بیانیه شب گذشته منصوریان و اینکه آیا قرار نیست کادر فنی و بازیکنان جریمه شوند، گفت: مسابقه با العین واقعا در شرایط عادی نبود. 4 هافبک از زمین بیرون باشند کمر تیم می‌شکند. ابراهیمی، نورافکن، اسماعیلی و باقری هم نبودشان در تیم ما تاثیر داشت. عدم حضور این نفرات باعث شد تا خط حمله ما هم خوب تغذیه نشود. ضمن آنکه در دفاع تحت فشار بودیم. با توجه به میزبانی حریف از ما در فضای شرجی و گرم واقعا استقلال آن روز استقلال نبود. من بعد از بازی گزارش دادم و هم منصوریان از هواداران عذرخواهی کرد و هم خودم از استقلالی‌ها عذر‌خواهی کردم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v8exn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


راز حمایت منصوریان از افتخاری چیست؟/ پای منافع مالی در میان است!

مدافع ملی پوش و استقلال و وصلت دوباره!
پژمان منتظری یک قدم دیگر به استقلال نزدیک شد.

مدافع آبی‌ها نگران نیمکت‌نشینی

علیمنصورفهرست خروجی‌اش را اعلام کرد
جلسه هیئت مدیره استقلال بعد از تکمیل شدن اعضا برگزار می‌شود