تاریخ انتشار: 1396/03/17 17:46
کد خبر: 205403

2 خرید جذاب استقلال از پرسپولیس می‌آید/شایعه داغ و هیجان انگیز نقل و انتقالات

چپ و راست استقلال ممکن است در لیگ هفدهم با بازیکنانی تقویت شود که یا پرسپولیس بودند یا در راه پوشیدن پیراهن این تیم.
2 خرید جذاب استقلال از پرسپولیس می‌آید/شایعه داغ و هیجان انگیز نقل و انتقالات

علیرضا منصوریان از مدت ها قبل برای تقویت ساختار تدافعی خود به خصوص در کناره ها به دنبال ایجاد تغییراتی بنیادی در ترکیب تیمش بود. پست هایی که در طول فصل اخیر به پاشنه آشیل استقلال تبدیل شده و نتوانستند آن گونه که باید و شاید انتظارات را برآورده کنند از همین رو در آستانه نقل و انتقالات تابستانی در صدر برنامه های سرمربی قرار گرفت تا تقویت شود.

برای پست دفاع راست در طول هفته های گذشته نام های زیادی مطرح شد از جمله دانیال ماهینی از استقلال خوزستان و مهدی شیری از پیکان اما گویا گزینه اصلی منصوریان بازیکن دیگری بود که انتقال او به جمع آبی های پایتخت می توانست یکی از جنجالی ترین جابه جایی های دو دهه گذشته میان دو تیم پرطرفدار پایتخت را رقم بزند. حتی جنجالی تر از انتقال مهدی هاشمی نسب از پرسپولیس به استقلال و ...

رامین رضائیان مدافع ملی پوش پرسپولیس که بعد از قرار گرفتن در فهرست مازاد برانکو از جمع سرخپوشان جدا شده بود، گزینه اول منصوریان برای تقویت دفاع راست بود. بازیکنی که در این یکی دو ماه بدون این که تیمی در لیگ برتر داشته باشد تنها در اردوی تیم ملی حضور داشت آمادگی و توانایی های خود را در بازی دوستانه ایران با مونته نگرو به رخ کشید. بازیکنی که روی هر دو گل ایران نقش اصلی را ایفا کرد و مسلما حضورش در پست دفاع راست استقلال می تواند تمام دغدغه های منصوریان را از بین ببرد.

در این که رامین رضائیان و استقلال تا چه حد به هم نزدیک شده اند تردیدهای بسیار زیادی وجود دارد به خصوص بعد از علنی شدن شرط و شروطی که باشگاه پرسپولیس در هنگام صدور رضایتنامه این بازیکن برای او در نظر گرفت که یکی از این شرط ها گویا نرفتن به استقلال است با این حال گفته می شود منصوریان در آخرین نشست با مدیران استقلال مدعی شده خود شخصا می تواند گره این انتقال را باز کند و تنها از نظر مالی توافق با این بازیکن ملی پوش مهم است.

اما در کنار پست دفاع راست سرمربی استقلال روی تقویت دفاع چپ برنامه های زیادی دارد از همین رو برای این که رقیب جدی برای میلاد زکی پور در فصل آتی داشته باشد روی گزینه جدی برانکو برای فصل آینده دست گذاشت. بازیکنی جوان و در عین حال مستعد که آینده درخشانی پیش رو دارد و در صعود سپیدرود به لیگ برتر نیز نقشی اساسی داشت. شایان مصلح که همه طرفداران پرسپولیس آماده استقبال از او در اردوی این تیم به عنوان یکی از خریدهای جدید بودند در مذاکره مستقیم با سرمربی استقلال در حال تغییر مسیر از قرمز به آبی پایتخت است تا به یکی دیگر از خریدهای جنجالی تابستان تبدیل شود.

بازیکنی با توانایی بسیار زیاد که به اذعان برخی اهالی فوتبال می تواند به مدافع چپی کلاسیک در فوتبال ایران تبدیل شود. حضور مصلح در استقلال از دید منصوریان از دو جنبه مثبت ارزیابی شده اول این که رقیبی جدی برای میلاد زکی پور معرفی می شود تا این مدافع چپ از بی انگیزگی که در روزهای پایانی فصل گریبان او را گرفت خارج شود و جنبه دوم هم سرمایه گذاری روی یک بازیکن جوان برای درآمدزایی بیشتر در سال های آتی با احتمال ترانسفر او به فوتبال اروپا. ایده هایی که منصوریان در نشست با باشگاه مطرح کرده تا زمینه خرید قطعی این دو مهره را فراهم کند بلکه چپ و راست استقلال را با بازیکنان پرسپولیسی تقویت کند از همین رو اگر تا چند روز آینده شاهد نهایی شدن این دو خرید جذاب بودید، زیاد تعجب نکنید  به خصوص خرید رامین رضائیان که ممکن است او را به جدیدترین یاغی نزد طرفداران دو تیم تبدیل کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48vpvm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تماس استقلالی ها با رضاییان در اتریش/ پیشنهاد رامین نجومی است!

پازل کرانچار در حال تکمیل شدن
سپاهان لیگ هفدهم مثل پرسپولیس لیگ چهاردهم؛