تاریخ انتشار: 1396/03/18 15:43
کد خبر: 205204

سمپائولی: برای اینکه بهترین عملکرد مسی را ببینیم باید شبیه بارسلونا بازی کنیم

سرمربی جدید تیم ملی آرژانتین اعلام کرد مهمترین مسئله ای که مد نظر او است این است که شرایطی ایجاد کند که مسی بتواند بهترین عملکرد خود را داشته باشد.
سمپائولی: برای اینکه بهترین عملکرد مسی را ببینیم باید شبیه بارسلونا بازی کنیم

عملکرد مسی در تیم ملی آرژانتین همواره مورد سوالاتی برای طرفداران این تیم قرار گرفته است. سمپائولی که نخستین دیدار خود در تیم ملی آرژانتین را مقابل تیم ملی برزیل تجربه خواهد کرد اعلام کرد باید بازیکنان این تیم آن ارتباطی را در داخل زمین با مسی داشته باشند که بازیکنان بارسلونا با وی دارند. او در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار گفت:

 

احساس می کنم مسی با کمک سایر بازیکنان بارسلونا موفق بوده است و بدین ترتیب باید برای موفقیت تیم ملی آرژانتین بازی شبیه به بازی بارسلونا را در تیم ملی آرژانتین انجام دهیم. نمی توانیم انتظار داشته باشیم او به تنهایی تیم را به موفقیت برساند و با کمک همه بازکنان به او باید به موفقیت برسیم. باید سعی کنیم با کمک همه بازیکنان تیم به مسی بهترین بازی را از مسی ببینیم.

 

لیونل مسی که تور چین خود را پایان داد تا به تیم ملی آرژانتین ملحق شود در ادامه سمپائولی اعلام کرد بازی مقابل برزیل ارزیابی خوبی از تیم ملی آرژانتین خواهد بود. وی همچنین در ادامه در خصوص دیبالا نیز افزود:

 

همه می دانیم که مسی و دیبالا قابلیت های بالایی دارند. چنین بازی های دوستانه ای این فرصت را به ما می دهد تا بهتر متوجه بشویم که این دو بازیکن در چه شرایطی بهتر با هم هماهنگ می شوند و عملکرد موثرتری خواهند داشت. آن ها بازیکنان بزرگی هستند، دیبالا آینده درخانی خواهد داشت و مسی بهترین بازیکن جهان است. باید منتظر عملکرد و هماهنگی آن ها در داخل زمین باشیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39vq67

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نقش جدید لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین