تاریخ انتشار: 1395/05/19 22:46
کد خبر: 268771

مربی لیگ یک: تو باعث منشوری شدنم شدی!

صحبت‌ها را با سانسور زیاد می‌خوانید:‌ «تو بودی که توی ساک وسایلم دستگاه ضبط جایگزاری کردی. از طرف فدراسیون مامور مخفی من هستی. مرتیکه فلان فلان شده.»
مربی لیگ یک: تو باعث منشوری شدنم شدی!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی،  بعد از پایان یکی از دیدارهای لیگ یک، سرمربی تیم میزبان با مسئول چمن ورزشگاه درگیر شد.

مسئول ورزشگاه به سرمربی غرولند کرده بود که در مصاحبه‌ بعد از بردش از همه تشکر می‌کند الی او که برایش زمین را مهیا کرد. سرمربی هم با عصبانیت پاسخ داد که وظیفه این شخص است و طوری اعلام نکند که لطف کرده.

در همین زمان، وقتی که صدای طرفین بالا رفته بود، دستیار آقای سرمربی قصد آرام کردن جو را داشت که با پاسخ تند او همراه شد.

سرمربی با صدای بلند ابتدا چند فحش رکیک نثار کمکش کرد‏. ناسزاهایی که قابل انتشار نیست. سپس پا را فراتر گذاشت و به او گفت: «فکر کردی که نمی‌دانم تو باعث منشوری شدنم شدی؟ تو بودی که توی ساک وسایلم دستگاه ضبط جایگزاری کردی. تو بودی که حیثیتم را به باد دادی. از طرف فدراسیون مامور مخفی من هستی. فکر کردی نمیدانم؟ برای همین است که ده سال کمک من ماندی و پیشرفتی نکردی دیگر. چون فقط دنبال چوقولی من بودی. چون جز آتو گرفتن از من به چیز دیگری فکر نکردی. مرتیکه فلان فلان شده.» صحبت‌های سرمربی جدی ولی طناز لیگ یکی به قدری تند بود که بیشتر از این قابل بیان کردن نیست. 

منبع: افکار نیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z6md6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ترکیب خونه به خونه مقابل استقلال اهواز
اختصاصی/