تاریخ انتشار: 1395/05/20 01:01
کد خبر: 268758

آیا منصوریان از برانکو تقلید می کند؟

آبی های تهرانی هر چند شروع نا مناسبی در لیگ داشتند اما مطمئنا سرمربی آبی ها لیاقت اعتماد کامل هیات مدیره استقلال را دارد.
آیا منصوریان از برانکو تقلید می کند؟

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، استقلال و سرنوشت این تیم با منصوریان یکی از سوال مهم لیگ شانزدهم است.

منصوریان که پس از کش و قوس های فراوان و با قراردادی سه ساله به یکی از بزرگترین آرزوهای ورزشی خود رسید، در هفته های اول لیگ نتایج نا امید کنده ای کسب کرد تا حالا حتی شایعاتی مبنی بر اولتیماتوم هیات مدیره به منصوریان مطرح شود. شایعاتی که می تواند بر روند حرکتی استقلال تاثیر بگذارد و نتایج این تیم را تحت الشعاع قرار دهد.

سوالی که مطرح می شود این است که آیا باید به منصوریان زمان بیشتری برای اثبات توانایی هایش داد یا اینکه سرمربی جوان آبی ها حتی نمی تواند یک فصل کامل در استقلال سپری کند. سرمربی آبی ها بنا به دلایلی که در ادامه می آید نشان داده که حتی با وجود نتایج بد در ابتدای راه می تواند روزهای خوبی برای استقلال بسازد.

 

پیشرفت بازی به بازی

 

استقلال در سه دیدار ابتدایی خود نتایج خوبی کسب نکرده است اما هواداران این تیم به خوبی تغییر سبک بازی استقلال را درک می کنند. استقلال دیدار با نفت آبادان نسبت به دیدار هفته های اول و دوم پیشرفت چشمگیر و قابل قبولی داشته که مطمئنا هواداران و کارشناسان به آسانی از کنار آن عبور نخواهند کرد و لازم است تا تصمیم گیران این باشگاه نیز با این رویکرد نسبت به تغییرات در استقلال تصمیم گیری کنند.

 

تجربه منصوریان در نفت

 

منصوریان در دو فصل گذشته نیز در نفت تهران شروعی بد و نا امید کننده داشت اما در نهایت توانست بهترین نتایج نفت را کسب کند و با این تیم در آسیا نیز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را تجربه کرد.

سرمربی جوان کنونی آبی ها در دو لیگ چهاردهم و پانزدهم با وجود تمامی مشکلات نفت تهران، پاسخ حمایت های هیات مدیره این باشگاه را به بهترین شکل داد تا نشان دهد ارزش اعتماد کردن دارد. البته فضای نفت تهران با استقلال تفاوت زیادی دارد و شاید در این موضوع حق با منتقدان منصوریان باشد اما تجربه نشان داده است که اعتماد به منصوریان در یک فضای آرام و بی هیاهو می تواند منجر به روزهای خوبی شود.

 

حضور بازیکنان بزرگ

 

استقلال منصوریان بازیکنان بزرگی در اختیار دارد که مطمئنا می تواند در زمان کمتری مشکل این تیم را حل کنند. بازیکنان بزرگی مانند رحمتی، ابراهیمی، رحمانی، حیدری، باقری و ... که هنوز نتوانستند نمایش های با کیفیت خود در تیم های قبلی را تکرار کنند اما مطمئنا با گذشت زمان و هماهنگی بازیکنان جدید و تازه وارد با چهره های قدیمی استقلال سریعتر از آن چیز که باید به روند نتیجه گیری باز خواهد گشت.

 

نگاه به تجربه موفق برانکو

 

استقلال لیگ شانزدهم شاید شبیه ترین تیم به تجربه پرسپولیس در لیگ پانزدهم باشد. استقلال البته مشکلاتی بر خلاف رقیب خود در لیگ گذشته دارد اما در مسیر پیشرفت قدم بر می دارد و این موضوعی است که اگر مدیران استقلال به آن توجه داشته باشند شاید فشار کمتری بر روی منصوریان و بازیکنان این تیم وارد کنند. در لیگی که قهرمان آن در فصل گذشته با 57 امتیاز مشخص شده است، از دست رفتن 8 امتیاز از 90 امتیاز ممکن نمی تواند خیلی نگران کننده باشد و به همین دلیل لازم است تا مدیران این تیم با تفکر و تعقل بیشتری نسبت به نتایج این تیم واکنش نشان دهند.

منبع: افکار نیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j9lzp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی گرفتن از ستاره ها، مشکل این روزهای استقلال