تاریخ انتشار: 1395/05/20 13:08
کد خبر: 268699

حمید کاظمی: صعود به لیگ برتر برایم بیشتر از آقای گلی اهمیت دارد

مهاجم تیم فوتبال خونه به خونه مازندران می گوید نمی گذاریم حواشی تیم ما را خراب کند و همه ما برای صعود این تیم همدل می مانیم.
حمید کاظمی: صعود به لیگ برتر برایم بیشتر از آقای گلی اهمیت دارد

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، حمید کاظمی در گفتگویی، اظهار داشت: درست است استقلال اهواز را فقط با یک گل موفق شدیم شکست دهیم ولی خلق موقعیت های زیاد در این دیدار امیدوار کننده بود و خوشبختانه به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کردیم.

کاظمی در ادامه افزود: در خبرها خواندم این پیروزی بعد از ناکامی این تیم در ده بازی اخیر خونه به خونه در فصل گذشته لیگ دسته اول به دست آمد و من اصلا از این موضوع خبر نداشت. خیلی خوشحالم در پاره شدن این نوار ناکامی نقش کوچکی داشتم. این موضوع برای همه ما امیدوار کننده بود و امیدوارم این بار روند بردهای مان ادامه داشته باشد.

این بازیکن که فصل گذشته با 18 گل آقای کل فوتبال ایران در لیگ یک شده بود در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص کسب این عنوان در تیم خونه به خونه گفت: اولاُ اصلا قول آقای گلی نمی دهم. ثانیا تمایلی به موفقیت فردی ندارم. سال گذشته صعود را نساجی را می خواستم که محقق نشد و فقط آقای گلی اش نصیب من شد که به دلم ننشست. امسال نیز دوست دارم برای صعود خونه به خونه بجنگم و اصلا برای من مهم نیست چه کسی گلزنی می کند. من فقط می خواهم برای تیم مفید باشم و موفقیت خونه به خونه را خواستارم.

مهاجم خونه به خونه مازندران جو ورزشگاه هفت تیر بابل را وصف ناپذیر توصیف کرد و گفت: همه چی اینجا عالی است و بابلی ها نشان دادند کل فوتبال مازندران سرزنده و پویا است. مردم بابل خیلی خونگرم هستند و به تیم شان عشق می ورزند. نسبت به بنده نیز همیشه لطف دارند و دست شان را می بوسم.

حمید کاظمی در پاسخ به کسانی که معتقدند خونه به خونه به سرنوشت استیل آذین دچار می شود، گفت: در همین استیل آذین نیز توپ زدم و یک سال بعد از سقوط از لیگ برتر با این تیم به آقای گلی نیز دست پیدا کردم و با جو آن تیم به خوبی آشنا بودم و با شناختی که از هر دو تیم دارم باید عنوان کنم به هیچ عنوان شرایط خونه به خونه و استیل آذین را با هم مقایسه نکنید.

کاظمی در ادامه افزود: تیم خونه به خونه را بازیکنانی تشکیل داده اند که فکر و ذکرشان را صعود این تیم گرفته است و تعصب زیادی به تیم خود دارند. برای هیچیک از بازیکنان مهم نیست چه بازیکنانی 11 مرد اول میدان را تشکیل می دهند. نیمکت ذخیره خونه به خونه هم فقط به برد تیم فکر می کنند.

این بازیکن تصریح کرد: کادر فنی بسیار قوی و توانمندی نیز داریم و تمام تلاش شان را برای موفقیت تیم به کار می برند. اما مهمترین عاملی که سبب می شود این دو تیم قابل مقایسه نباشند، شیوه مدیریت دو تیم است. استیل آذین از مدیریت ضعیفی سود می برد ولی خونه به خونه مدیران بسیار دلسوزی دارد که کار را برای ما بسیار آسان کرده است. حسن زاده ها همه جوره پای کار هستند و واقعا به این تیم و مردم شهرشان عشق می ورزند.

وی خاطرنشان کرد: امکانات این باشگاه رضایت بخش است و هر چه جلوتر برویم بهتر هم می شود. در کل باشگاه خونه به خونه شخصیت بالایی دارد و در طی این چند سال توانست جای خود را در فوتبال کشور پیدا کند.

حمید کاظمی در ادامه افزود: همه ما باید حواس مان باشد تا تیم به حاشیه نرود. حمایت و همدلی و با هم بودن نقش مهمی در این کار خواهد داشت. کسی نباید ساز مخالف بزند و اختلاف و دشمنی مانع موفقیت ما خواهد شد.

مهاجم تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در پایان گفت: از تمام هواداران خونه به خونه بابت حمایتی که از بنده و سایر بازیکنان تیم دارند نهایت تشکر را دارم و امیدوارم تشویق و حمایت از تیم رفته رفته بیشتر شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48k7mk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ دسته اول به صورت منظم برگزار می شود