تاریخ انتشار: 1395/05/20 15:20
کد خبر: 268669

یادداشت روز/درسی که استقلال از هواداران پرسپولیس گرفت

هواداران آبی به این باور رسیده اند که منصوریان هم می توانند مانند برانکو ایوانکوویچ تیمش را از شرایط ناگوار ابتدای مسابقات خارج سازد و عاقبت تقلب از روی عملکرد فصل پیش رقیب شیرین خواهد بود.
یادداشت روز/درسی که استقلال از هواداران پرسپولیس گرفت

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،استقلالی که با سرمربی جدیدش داعیه قهرمانی داشت دومین شکست فصل خود را در ایستگاه سوم لیگ شانزدهم پذیرا شد تا کادر فنی جدید این تیم بیشتر از قبل تحت فشار قرار بگیرد.


اینکه استقلال مستحق شکست برابر میهمانش صنعت نفت آبادان بود یا خیر پرسشی است که رسیدن به پاسخ آن در این بحث نمی گنجد اما آنچه امروز به چشم می آید واکنش قابل تامل سکوهای آبی به نتایج ضعیف استقلال در سه هفته آغازین رقابت‌هاست.

سکونشینان آبی در اقدامی جالب توجه در فضای مجازی یکدیگر را به حفظ اتحاد در حمایت از سرمربی جدیدشان فرا می خوانند. اینکه استقلال طی سه هفته به طور متوسط 0.33 کسب کرده تا پیش از این در فرهنگ هواداران این تیم یک فاجعه به شمار می آمد اما حالا هواداران آبی صبوری به خرج می دهند تا به معنای واقعی کلمه یار دوازدهم تیمشان باشند.

به طور حتم استقلالی که مد نظر هوادان آبی است با تیمی که در دقایق پایانی دیدار برابر نفت آبادان روی زمین نشست فاصله زیادی دارد. با این اوصاف هواداران استقلال به خاطر درس گرفتن از سرنوشت یک رقیب امروز امیدشان را برای رسیدن به شرایط بهتر از دست نداده اند.

تقلب شیرین از روی دست رقیب
امروز استقلال در خط دفاعی خود با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند که غیر قابل انکار است. با این حال به زعم هواداران آبی؛ همین تیم تازه شکل گرفته - که هنوز برای هماهنگ شدن نیاز به زمان دارد - بهتر از تیمی توپ را به حرکت درمی اورد که فصل گذشته مدتها در صدر جدول حضور داشت اما زیبا بازی نمی کرد.

درواقع استقلالی ها با عبرت گرفتن از سرنوشت پرسپولیس در ابتدای راه لیگ قبل به این باور رسیده اند که منصوریان هم می توانند مانند برانکو ایوانکوویچ تیمش را از شرایط ناگوار ابتدای مسابقات خارج سازد.

پرسپولیس برانکو حضور روی پله آخر جدول لیگ پانزدهم را نیز تجربه کرد اما قرمزها آنقدر در راه رسیدن به هدفشان سماجت به خرج دادند که در پایان بالاتر از استقلال نایب قهرمان لیگ پانزدهم لقب گرفتند.

پرسپولیسی ها تا مدتها مورد انتقاد قرار گرفتند و طعنه های رنگارنگ شنیدند اما اتحاد برانکو و یار دوازدهم قرمزها سبب شد تا بالاخره پاسخ تمام انتقادات غیر فنی در مستطیل سبز داده شود.

و امروز به نظر می رسد استقلال با علیرضا منصوریان و یار دوازدهمش در این شرایط حساس به این باور رسیده اند که عاقبت تقلب از روی عملکرد فصل پیش رقیب شیرین خواهد بود.

وقتی پرسپولیس برانکو بعد از هفته ها تلاش مثبت و گرفتن نتیجه بالعکس توانست خود را به آسیا برساند چرا استقلال منصوریان تلاش نکند؟ و این درسی است که حالا هواداران استقلال پای تحریر مشق آن نشسته اند

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xrmmb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یادداشت روز/منصوریان نیمکت بی‌رحم استقلال را نمی‌شناخت