تاریخ انتشار: 1395/05/20 17:11
کد خبر: 268631

منصوریان، فیکس فیکس!

با گذشت 3 هفته از بازی های لیگ برتر به نظر می رسد سرمربی استقلال به شناخت بهتری نسبت به تیمش رسیده است و برای با کمترین تغییر ممکن به مصاف پیکان در هفته چهارم لیگ برتر می رود
منصوریان، فیکس فیکس!

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، منصوریان در 3 بازی اول تغییرات زیادی در ترکیب خود داد ولی به نظر می رسد او از بازی با  صنعت نفت در هفته سوم لیگ برتر به شناخت خوبی از ترکیب 11 نفره تیمش رسیده است و به همین دلیل هم احتمالا با کمترین تغییر تیمش را آماده بازی با پیکان خواهد کرد. او ترجیح داده است برای بازی با پیکان هم با سیستم 2-4-4 بازی کند تا تماشاگران استقلال شاهد بازی هجومی باشند.

 

اگر اتفاق خاصی نیفتد مهدی رحمتی مثل 2 بازی گذشته در درون دروازه استقلال قرار خواهد گرفت و وریا غفوری، رابسون، مگویان و یعقوب کریمی 4 مرد دفاعی این تیم خواهند بود. منصوریان در بازی های گذشته در پست دفاع چپ بیشترین تغییرات را داشت اما به نظر می رسد او برای بازی با پیکان هم مثل بازی با صنعت نفت آبادان از یعقوب کریمی استفاده خواهد کرد.

 

امید ابراهیی به طور قطع فردا تک هافبک دفاعی استقلال خواهد بود و جابر انصاری و خسرو حیدری به عنوان دو هافبک چپ و راست بازی خواهند کرد. همچنین بختیار رحمانی بعد از نمایش نامطلوب در 3 بازی اول استقلال در بازی با پیکان تلاش می کند اولین پاس گل فصل خود را به ثبت برساند.

 

علی قربانی و کاوه رضایی به احتمال زیاد فردا دو مهاجم استقلال با 2 وظیفه متفاوت خواهند بود. رضایی تلاش می کند نقش مهاجم سایه را برعهده بگیرد و علی قربانی مهاجم هدف استقلال در این بازی خواهد بود.

 

ترکیب استقلال برای بازی با پیکان به شرح زیر است:

مهدی رحمتی، هرائر مگویان، رابسون، وریا غفوری، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، بختیار رحمانی، جابر انصاری، خسرو حیدری، کاوه رضایی و علی قربانی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dqbzp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش استقلالی‌ها به صحبت‌های برانکو