تاریخ انتشار: 1396/03/26 02:55
کد خبر: 203309

ماموریت مهم برانکو در لیگ هفدهم

نقشه های تاکتیکی برانکو ایوانکوویچ به سیاست های نقل و انتقالاتی این مربی سرایت کرده اند تا پرسپولیس تابستان کم رفت وآمدی را پشت سر بگذارد.
ماموریت مهم برانکو در لیگ هفدهم

پرفسور که در طول فصل همواره ترکیب اصلی تیم اش را از تغییرات گسترده در امان نگه میدارد، در تابستان نیز تمایلی برای دستزدن به ترکیب تیم قهرمان نداشته و ترجیح داده که نفرات درخشان فصل گذشته تیمش را حفظ کند. در میان همه نفرات فیکس پرسپولیس در لیگ شانزدهم، فقط سروش رفیعی از باشگاه جدا شده و احتمالا پرونده خریدهای جدید سرخپوشان با جذب شجاع خلیل زاده، گادوین منشا، شایان مصلح و سیامک نعمتی بسته خواهد شد. حفظ نفرات فصل گذشته، امتیاز بزرگی برای برانکو در شروع فصل است. بر خلاف جدی ترین رقبا، او دیگر ناچار نخواهد شد زمان زیادی را برای هماهنگ کردن بازیکن ها صبر کند. مهره های پرسپولیس هم با بازیک ردن در کنار هم آشنایی دارند و هم ایده های فنی سرمربی تیم را می شناسند.

 

تغییرات گسترده، هرگز برای پرسپولیسی ها نتیجه بخش نبوده است. چند ماه بعد از قهرمانی این تیم در لیگ هفتم، مدیران باشکاه انواع و اقسام ستاره ها را به ترکیب تیم اضافه کردند اما نتیجه تبدیل‎شدن پرسپولیس به یک کهکشان بی نظم و پرهیاهو، چیزی به جز شکست و سقوط از جایگاه دست نیافتنی اول نبود. پرسپولیس در دوران مدیریت محمد رویانیان نیز، دوباره اف.ث هالیوود شد و قمار ناموفقی را با نام های بزرگ تجربه کرد. بعد از سومین قهرمانی در لیگ برتر اما دیگر خبری از ریخت وپاش های نجومی در باشگاه نبود. ایوانکوویچ تصمیم گرفت جاهای خالی را در نخ تسبیح پرسپولیس پر کند و با پروسه خرید شاه مهره ها درگیر نشود. حالا ماموریت کلیدی او در باشگاه، حفظ انگیزه ستاره های تیم است. تشنه نگهداشتن آنها برای تکرار موفقیت های فصل گذشته و رسیدن به دستاوردهای بزرگتر است

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g7by9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس لیگ هفدهم این گونه تکمیل شد
پایان کار پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات