تاریخ انتشار: 1395/05/20 20:47
کد خبر: 268587

رضاییان فعلا مدنظر ذوب‌ آهن نیست

مربی تیم فوتبال ذوب‌ آهن درباره اختلافات گل‌محمدی و آذری گفت: اگر در خانواده‌ای اختلاف عقیده‌ای باشد کسی خانه را ترک نمی‌کند. گل‌محمدی نیز برای ذوب‌آهن برنامه سه ساله ریخته است
رضاییان فعلا مدنظر ذوب‌ آهن نیست

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،حسن استکی در نشست خبری پیش از بازی مقابل گسترش فولاد درباره این بازی اظهار کرد: ما به هر سه امتیاز این بازی احتیاج خواهیم داشت؛ به همین دلیل بازی هجومی خواهد بود. ما می‌خواهیم مانند هفته‌های گذشته بیشترین مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم. همچنین می‌خواهیم با گرفتن این سه امتیاز پیش از رفتن به تعطیلات لیگ در کورس تیم‌های بالای جدول قرار بگیریم.

او درباره تمایل باشگاه برای جذب رامین رضاییان گفت: هیچ بحثی در این مورد بین کادر فنی نشده است و از نظر من رضاییان ویژگی‌های لازم برای حضور در ذوب‌آهن را ندارد.

مربی ذوب‌آهن درباره اختلافات گل‌محمدی و مدیرعامل باشگاه ذوب آهن خاطرنشان کرد: در این مورد فقط یک جمله می‌توانم بگویم و این که اگر در خانواده‌ای اختلاف عقیده وجود داشته باشد، کسی خانه را ترک نمی‌کند. همین اتفاق در ذوب‌آهن افتاده است و گل‌محمدی برای این باشگاه برنامه سه ساله دارد.

او درباره وضعیت تیم ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: از فینال جام حذفی تا شروع لیگ زمان زیادی نداشتیم. به همین دلیل بازیکنان زیر فشار بودند و خستگی در ساق پای آنها دیده می‌شد. علاوه بر آن کادر فنی باید بتواند انگیزه لازم را به تیمی که جام گرفته بازگرداند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ogylq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت اسکوچیچ به فوتبال ایران / دراگان جایگزین یحیی می شود؟