تاریخ انتشار: 1395/05/20 23:08
کد خبر: 268566

کاوه رضایی فرشته نجات منصوریان

هفته چهارم لیگ‌برتر در حالی از فردا آغاز می شود که استقلال تهران به شدت نیاز به پیروزی برابر پیکان دارد تا شاید به آرامش برسد.
کاوه رضایی فرشته نجات منصوریان

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، طرفداران بسیاری از تیم‌های حاضر در مسابقات امیدوارند تیم‌های محبوبشان تا قبل از وقفه لیگ به یک برد شیرین دست یافته و با آرامش به تعطیلات گام بگذارند. در این بین امید آنها به گلزنی مهاجمانی است که با سروصدای فراوان به این تیم‌ها پیوستند و امید اول گلزنی تیمشان محسوب می‌شوند.

کاوه رضایی را شاید بتوان مهم ترین بازیکن در این بین نام برد که با وجود اینکه یک گل زده و یک پاس گل هم داده اما هنوز نتوانسته انتظارات طرفداران استقلال را برآورده کند. البته بدشانسی بزرگ کاوه این بود که استقلال شروع چندان خوبی در لیگ شانزدهم نداشت و قعرنشینی این تیم به ضرر کاوه تمام شد.

حالا در آستانه هفته چهارم طرفداران استقلال امیدوارند این بازیکن در جدال با پیکان بار دیگر هنرهای گلزنی خود را به رخ کشیده و زمینه اولین برد فصل را برای آبی‌پوشان فراهم کند. باید منتظر ماند و دید کاوه در کنار علی قربانی زوج جدید خود می‌تواند خواسته‌های طرفداران را برآورده کند یا نه؟

 

 

 

 

 

 

6. مرتضی تبریزی(ذوب‌آهن)

یکی از 3 ضلع قدرتمند خط حمله فصل گذشته ذوب‌آهن هنوز در لیگ شانزدهم پایش به گلزنی باز نشده است. مرتضی تبریزی که فصل قبل بازی‌های خیلی خوبی را در کنار کاوه رضایی به نمایش گذاشت، در شرایطی که به نظر می‌رسید این فصل بیشتر بار تهاجمی تیمش را به دوش خواهد کشید هنوز نتوانسته گلی به ثمر برساند و بیشتر در سایه مهدی رجب‌زاده قرار گرفته است. ذوب‌آهن که حالا یحیی را بار دیگر در کنار خود می‌بیند، میزبان گسترش تبریز است و تبریزی انگیزه زیادی دارد تا ناکامی‌هایش را در این بازی جبران کند.

 

 

7. مهدی مومنی (استقلال‌خوزستان)

در بازگشت به اهواز در سه هفته گذشته بازی‌های تاثیرگذاری به عنوان یکی از 3 ضلع مثلث تهاجمی قهرمان لیگ به نمایش گذاشته اما هنوز گلی به ثمر نرسانده است. مومنی که هم پاس گل داده هم پنالتی گرفته در هفته چهارم امید فراوانی دارد تا نامش را در بین گلزنان خوزستانی به ثبت برساند. مومنی فردا مقابل مدافعان نفت روز سرنوشت‌سازی را پیش رو خواهد داشت.

 

 

8. یونس شاکری (پدیده)

امید اول پدیده در خط حمله یونس شاکری است مهاجم بلندبالا و قدرتی مشهدی‌ها که فصل قبل بازی‌های خوبی برای تیمش انجام داد و با گل‌های حساسی که به ثمر رساند امتیازات سرنوشت‌سازی را به حساب پدیده ریخت، هنوز در این فصل طعم گلزنی را نچشیده و به همین خاطر با انتقادات زیادی روبه‌رو است. شاکری در بازی فردا مقابل سایپا باید به هر شکلی که شده موتور گلزنی‌اش را روشن کند تا این تیم وارد یک بحران نشود.

 

 

9. مهرداد محمدی (سپاهان)

یکی از خریدهای پرسروصدای سپاهان مهرداد محمدی بود. پدیده و بهترین گلزن راه‌آهن در فصل گذشته به اصفهان کوچ کرد تا بلکه مشکل گلزنی زردپوشان نصف جهان را حل کند. اما با گذشت 3 بازی هنوز گلی از این بازیکن جوان دیده نشده و حتی ضربه پنالتی هم نتوانسته طلسم ناکامی‌های او را بشکند. سپاهان که فردا جدال دشواری مقابل برزیلی‌های ایران دارد، امیدوار است با درخشش مهرداد محمدی به یک پیروزی برسد و در کنارش طلسم این بازیکن هم بشکند.

 

 

10. مهدی ترابی (سایپا)

پدیده جوان سایپا که در هفته‌های گذشته 2 بار موفق به گلزنی شده این‌بار هم می‌تواند یکی از امیدهای گلزنی نارنجی‌پوشان سایپا باشد. بازیکنی که قابلیت‌های زیادی دارد و با حرکات تکنیکی و پا به توپ خود مدافعان حریف را به سختی آزار می‌دهد. ترابی چه در فاز تهاجمی، چه در فاز دفاعی توانایی‌های زیادی دارد و بازیکنان پدیده در بازی فردا شب باید حسابی مراقب این بازیکن ملی‌پوش باشند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rlwzz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عبدی: مقابل استقلال دست و پابسته نیستیم