تاریخ انتشار: 1396/03/27 18:09
کد خبر: 202891

داریوش شجاعیان با پیشنهاد بلژیکی وسوسه می‌شود/ چرخش هافبک ملی‌پوش بعد از قطعیت حضور در استقلال

در حالی که استقلالی‌ها امیدوار بودند با جذب داریوش شجاعیان بتوانند هواداران خود را نسبت به آینده امیدوار کنند، پیشنهادی اروپایی این بازیکن را وسوسه کرده است.
داریوش شجاعیان با پیشنهاد بلژیکی وسوسه می‌شود/ چرخش هافبک ملی‌پوش بعد از قطعیت حضور در استقلال

 استقلال بعد از شوک جدایی کاوه رضایی، خیلی زود دست به کار شد و زمینه توافق با مسوولان گسترش فولاد برای جذب داریوش شجاعیان را فراهم کرد. آنها با قبول پیشنهاد مدنظر این باشگاه برای دریافت رضاینتنامه به دنبال جذب این هافبک تکنیکی و ملی‌پوش بودند تا بتوانند هواداران خود را کمی آرام کنند.

اما خبری شوک آور در این زمینه به گوش می‌رسد که می‌تواند برنامه استقلال و حتی پرسپولیس که بعد از جدایی سروش رفیعی بی میل نبود این هافبک تکنیکی و بازیساز را به جمع خود اضافه کند را از رویای جذب شماره 23 جنجالی گسترش فولاد دور کند.

گفته می‌شود در بین پیشنهادات جدیدی که به این بازیکن رسیده، پیشنهاد تیمی از لیگ بلژیک نظر او را جلب کرده تا در آستانه جام جهانی او برای حضور در فوتبال اروپا و بیشتر کردن شانس حضورش در تیم ملی وسوسه شود.

شجاعیان که در طول فصل اخیر به یکی از بازیکنان ثابت کارلوس کی روش در اردوها تبدیل شده، به دنبال این است تا جایگاه خود را در لیست تیم ملی برای جام جهانی روسیه تثبیت کند و بر این اساس دور از ذهن نیست که با عبور از پیشنهاد اغوا کننده پرسپولیس و استقلال راهی اروپا شده تا شانس حضور در روسیه همچنان برای او وجود داشته باشد.

این خبر در صورت نهایی شدن می‌تواند استقلال را از دستیابی به یکی دیگر از مهره‌های مدنظرش دور کند و روزهای سخت علیرضا منصوریان تداوم یابد. با این شرایط البته باید دید واکنش این بازیکن و باشگاهش نسبت به این پیشنهاد چه خواهد بود. لیگ بلژیک در این فصل به نظر می رسد به کابوسی برای فوتبال ایران تبدیل شود و بعد از اینکه رامین رضاییان را از انتقالی جنجالی در فوتبال ایران دور کرد، دیگر ستاره لیگ را نیز هوایی کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v8wdp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پشت پرده چرخش بمب جذاب پرسپولیس به استقلالی شدن

گسترش، شجاعیان را به پرسپولیس می‌دهد؟
فردا، جلسه نهایی برای تعیین تکلیف