تاریخ انتشار: 1396/03/28 17:48
کد خبر: 202646

شیشه عمر کره جنوبی در دستان شاگردان کی روش / ازبکستان چشم انتظار نتیجه ملی پوشان ایران

شیشه عمر کره جنوبی در دستان شاگردان کی روش / ازبکستان چشم انتظار نتیجه ملی پوشان ایران

هفته گذشته ایران با پیروزی 2-0 بر ازبکستان صعود خود را به جام جهانی روسیه قطعی کرد. اما ازبک‌ها با وجود این باخت همچنان شانس زیادی برای قرار گرفتن در رده دوم گروه و صعود مستقیم به جام جهانی دارند.

 در واقع باخت 3-2 کره جنوبی به قطر باعث شد تا ازبکستان امیدهای خود را از دست ندهد و با توجه به بازی‌های باقیمانده از شانس زیادی برای رفتن به روسیه برخوردارد باشد.

ازبک‌ها در دو بازی بعدی خود ابتدا میهمان تیم ناامید چین خواهند بود و در آخرین بازی از کره جنوبی میزبانی خواهند کرد. اما کره‌ای‌ها قبل از بازی با ازبکستان در یک بازی حساس میزبان ایران خواهند بود. حتی صعود زودهنگام ایران به جام جهانی هم این بازی را برای چشم‌بادامی‌ها ساده نخواهد کرد و ایران با دفاع آهنین خود به راحتی شکست نخواهد خورد. کره اگر ایران را شکست ندهد به احتمال زیاد رده دومی را هم از دست خواهد داد و برای صعود مستقیم به جام جهانی باید در بازی آخر خود، میزبانش ازبکستان را ببرد. اتفاقی که با شرایط فعلی دو تیم بعید است رخ بدهد و شاید در پایان رقابت‌های انتخابی جام جهانی، ازبکستان به صورت مستقیم و برای اولین بار راهی این مسابقات شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yb95b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آشنایی با ورزشگاه های محل برگزاری جام جهانی جوانان ۲۰۱۷ کره جنوبی؛ زیبا، مدرن و مجهز