تاریخ انتشار: 1395/05/21 10:23
کد خبر: 268522

انریکه: بارسلونا تیمی جاه‌طلب است

سرمربی آبی‌اناری‌ها به ستایش از عملکرد شاگردانش بعد از قهرمانی در جام خوان گامپر پرداخت و تیمش را جاه طلب عنوان کرد
انریکه: بارسلونا تیمی جاه‌طلب است

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی،بارسلونا در فینال جام خوان گامپر موفق شد با درخشش لیونل مسی با نتیجه سه بر دو برابر سامپدوریا به پیروزی برسد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

لوییس انریکه از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر سمپدوریا راضی و خوشحال است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: از عملکرد شاگردانم رضایت کامل دارم. بسیار خوشحالم که توانستیم به پیروزی برسیم. همه چیز این بازی را دوست داشتم و بهتر از این نمی شد.

او ادامه داد: بازی فوق‌العاده‌ای به نمایش گذاشتیم. بازیکنان بارسلونا با این نمایش ثابت کردند انگیزه زیادی برای فصل جدید دارند. می توانم بگویم تیم جاه طلبی دارم و این بهترین خبر برای من است. درست است که تیم خوبی داریم اما هنوز برای رسیدن به روزهای اوج به تمرین و هماهنگی نیاز داریم. هنوز از نظر بدنی آماده نیستیم و این با توجه به فصل آمادگی تابستانی، طبیعی است. رفته رفته به هماهنگی لازم خواهیم رسید و همان تیمی می شویم که همه انتظار دارند.

بارسلونا فصل قبل با هدایت انریکه نتوانست در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شود اما قهرمانی در لالیگا و جام حذفی اسپانیا را به دست آورد. شاگردان انریکه هفته آینده در سوپرجام اسپانیا برابر سویا به میدان خواهند رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y5mxm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انریکه دروازه بانش را انتخاب کرد