تاریخ انتشار: 1396/03/30 11:30
کد خبر: 202316

ستاره های آینده دار استقلال قربانی نام های نقل و انتقلات

 با خریدهای کهکشانی استقلال، شانس حضور جوان های آینده دار  در ترکیب اصلی این تیم به شدت کاهش یافته است.
ستاره های آینده دار استقلال قربانی نام های نقل و انتقلات
در نقل و انتقالات تابستانی در این روزها استقلال خوب وارد میدان شده و توانسته چندین بازیکن نامدار را جذب نماید که در جای خود قابل تقدیر است اما حضور ستاره ها ممکن است باعث قربانی شدن برخی از ستاره های آینده دار این تیم بینحامد.
 
مجید حسینی: مدافع وسط جوان استقلال فصل گذشته خوب کار کرد و توانست به عنوان یکی از بهترین جوانان استقلال خودش را مطرح کند. او در فصل نقل و انتقالات از سپاهان، ذوب‌آهن و فولاد هم پیشنهاد داشت اما در نهایت ترجیح داد 2 سال دیگر با استقلال تمدید کند. تصمیمی که شاید در آینده‌ای نه چندان دور از آن پشیمان شود.
 
فرشید باقری: در اواخر فصل در استقلال درخشید تا منصوریان که نگران از دست دادن ابراهیمی و نورافکن بود خواهان ماندن او در استقلال شود. اما حالا نورافکن تمدید کرده، ابراهیمی در آستانه تمدید است و تازه روزبه چشمی هم آماده بازی است. به نظر می‌رسد اوضاع او در فصل پیش رو تفاوت چندانی با فصل گذشته نداشته باشد و برای دیدن باقری باز هم باید بیشتر نگاه‌مان به نیمکت استقلال باشد.
 
بهنام برزای: در چند بازی گل‌های کلیدی زد و نمایش‌های درخشانی داشت و یکی از بازیکنانی بود که در سیستم چرخشی استقلال جواب داده بود. او قراردادش با استقلال به پایان رسیده و به نظر می‌رسد منصوریان دیگر به او نیازی ندارد. او البته دوست دارد بماند اما شاید تصمیم درست برای برزای هم جدایی از استقلال باشد. زیرا با بازیکنانی که استقلال جذب کرده، او اگر در این تیم بماند بیشتر از فصل پیش نیمکت‌نشین خواهد بود.
 
فرشید اسماعیلی: یکی از بهترین‌های استقلال در فصلی که گذشت احتمالا جایگاهش را که در فصل گذشته به سختی به دست آورده بود از دست خواهد داد. تیم منصوریان در فصل آینده آنقدر هافبک دارد که حتی ستاره دربی برگشت هم جایی در ترکیب اصلی‌اش نداشته باشد. او البته قبلا بازیکنی مثل بختیار را نیمکت‌نشین کرده و ممکن است بتواند شجاعیان را هم از میدان به در کند.
 
علی قربانی: از لحاظ آماری یکی از بهترین بازیکنان فصل قبل استقلال بود و چند بار با ورود به میدان ناجی استقلال و منصوریان شد اما به نظر می‌رسد جا برای او هم در استقلال فصل آینده تنگ‌تر شده است. قربانی حالا رقیبان بیشتر و مدعی‌تری دارد و برای آنکه به ترکیب اصلی استقلال برسد کار سختی در پیش دارد.
 
مجتبی حقدوست: فصل گذشته کم بازی کرد اما تاثیرگذار بود و ذخیره مطمئن و قابل اتکایی نشان داد. ولی در استقلال پرستاره‌تر فصل آینده، او یکی از کم‎‏شانس‌ترین‌ها خواهد بود. علاوه بر هافبک‌های ترکیب اصلی، بازیکنان دیگری مثل جابر انصاری، محسن کریمی و خسرو حیدری هم هستند که رقیبان او در راه فیکس شدن هستند و شکست دادن آنها اصلا کار آسانی نیست.
 
محسن کریمی: هرکول جیبی فصل گذشته استقلال کمی پر فراز و نشیب بود اما توانست اعتماد منصوریان را به خود جلب کند. با این حال برای آنکه فصل آینده هم بتواند به اندازه فصل گذشته بازی کند باید بیشتر تلاش کند و ثبات بیشتری داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pkv8l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شروط عجیب باشگاه استقلال برای بستن قرارداد با بازیکنان مورد نظر منصوریان/ 6 بازیکن در لیست مازاد استقلالی ها