تاریخ انتشار: 1395/05/21 11:50
کد خبر: 268498

رضاییان علاقه اى به پرسپولیس نداشت/ هر کس لیاقت پوشیدن پیراهن این تیم را ندارد

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: رضاییان با صحبتهایش نشان داد که علاقه اى به پرسپولیس ندارد و خواستار جدایى از این تیم شد
رضاییان علاقه اى به پرسپولیس نداشت/ هر کس لیاقت پوشیدن پیراهن این تیم را ندارد

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،على اکبر طاهرى درباره جدایى رضاییان از پرسپولیس گفت: اخلاقم به صورتى است که حفظ آبرو مى کنم اما با رفتار رضاییان تفاهمات از بین رفت. من در حضور استیلى از رضاییان خواستم بماند و پرسپولیس این بازیکن را به باشگاه دیگر انتقال بدهد و در ادامه به تیم محبوبش بازگردد. این پیشنهاد مورد موافقت استیلى هم قرار گرفت. 

 

وى در ادامه عنوان کرد: به هر حال نام پرسپولیس بزرگ است و هر کسى لیاقت پوشیدن لباس این تیم را ندارد. رضاییان با صحبتهایش نشان داد که عرق و علاقه اى به پرسپولیس ندارد. وى خیلى سریع گفت که دوست ندارد با این وضعیت در پرسپولیس بماند و هرگز حاضر نیست . پدر رضاییان هم اصرار به ماندن این بازیکن داشت و بیان کرد که پسرش اشتباه مى کند. 
طاهرى بیان کرد: ما نسبت به تخلفات گذشته رضاییان گذشت کرده بودیم اما به وى القا شده بود که فریبش دادیم. هرگز دوست نداشتم کار به اینجا برسد. رضاییان خودش اصرار داشت که وارد این مرحله شویم که از تیم جدا شود. وى با اظهاراتش امیال شخصى اش را نشان دادفامیالى که کوچکترین هماهنگی با پرسپولیس ندارد. 

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درپایان خاطر نشان کرد: من در این ٣، ٤ روز بیشترین وقت خود را براى رضاییان اختصاص داده بودم. برخى فکر مى کردند باشگاه کوتاهى مى کند اما ما همه تلاشمان را کردیم در حالیکه رضاییان اصرار به جدایى از پرسپولیس داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27j676

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبری که برای آقای گل خوب نبود!/ روح طارمی از این قضیه خبر نداشت