تاریخ انتشار: 1395/05/21 11:53
کد خبر: 268495

توخل: انتظار زیادی از دیدار برابر بایرن مونیخ ندارم

سرمربی دورتموند قبل از دیدار حساس برابر بایرن مونیخ در سوپرجام آلمان اعتراف کرد تیمش آماده نیست و انتظار زیادی از این دیدار ندارد
توخل: انتظار زیادی از دیدار برابر بایرن مونیخ ندارم

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی،سوپرجام آلمان یکشنبه هفته آینده بین دو تیم بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند برگزار خواهد شد.

توماس توخل قبل از این دیدار حساس گفت: در دیدار اخیر دوستانه برابر اتلتیک بیلبائو تن به شکست دادیم. باید اعتراف کنم هنوز به مرز آمادگی نرسیدیم. پس بهتر است انتظار زیادی از دیدار برابر بایرن مونیخ نداشته باشیم. درست است که اراده قوی داریم و به دنبال پیروزی و کسب عنوان قهرمانی هستیم اما باید بگویم هنوز از شرایط ایده‌آل دور هستیم و چه بسا نتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

توخل ادامه داد: دورتموند با وجود آنکه آماده نیست اما به هیچ وجه تیم از پیش باخته‌ای هم نیست. نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا بتوانیم در این دیدار به پیروزی برسیم. بایرن مونیخ تیم بسیار پر مهره ای است ولی ما هم بازیکنان خوبی در اختیار داریم و می خواهیم در این دوئل سخت به پیروزی برسیم.

دورتموند در فصل جابجایی تابستانی بازیکنانی مانند مارک بارترا، ماریو گوتسه، سباستین روده و دمبله را جذب کرده است. البته این تیم متس هوملس، کاپیتان خود را به بایرن مونیخ فروخت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z6mbj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گوتسه: دیدار برابر بایرن‌ مونیخ برایم خیلی خاص است