تاریخ انتشار: 1396/03/31 07:52
کد خبر: 202078

آیـا کارلوس کـی‌روش مـانع سـرمربیگری نکـونام شـد؟

طی هفته گذشته به یک‌باره اعلام شد که جواد نکونام دستیار سابق کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب شد اما چند ساعتی نگذشته بود که مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون اعلام کرد این موضوع هنوز نهایی نشده است.
آیـا کارلوس کـی‌روش مـانع سـرمربیگری نکـونام شـد؟

کش‌وقوس در مورد مربیگری نکونام در تیم ملی جوانان همچنان ادامه داشت تا اینکه روزگذشته مهدی تاج در گفت‌وگویی رادیویی تاکید کرد به‌زودی از بین چمنیان سرمربی تیم ملی نوجوانان و یکی از دستیاران فعلی کی‌روش سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب خواهد شد و هیچ نامی هم از جواد نکونام نیاورد. این به خودی خود نشان می‌دهد نکونام که تا هفته قبل از قطعی بودن او به عنوان سرمربی تیم ملی نام برده می‌شد حالا اصلا جزو کاندیداهای سرمربیگری تیم ملی هم نیست. در این بین این سوال مطرح است که چرا نام نکونام از لیست مربیان تیم ملی جوانان خارج شده؛ آن‌هم در حالی که کی‌روش تاکید کرده برای اولین‌بار تمام تیم‌های ملی کنار هم و زیرمجموعه او کار خواهند کرد. البته موضوع دیگری هم وجود دارد که خود کی‌روش از کسانی بوده که با مربیگری نکونام در تیم ملی جوانان مخالف بوده است. حالا باید منتظر ماند و دید نکونام یا کی‌روش در این ارتباط چه صحبتی در راستای شفاف‌سازی خواهند کرد.
  کی‌روش دستیار ایرانی را رد کرد
کارلوس کی‌روش با تشکر از کسانی که در گذشته کنارش بودند آب پاکی را روی دست جواد نکونام، مارکار آقاجانیان، افشین پیروانی و همچنین مهدی تاج ریخت و اعلام کرد که پرونده بازگشت دستیاران ایرانی‌اش بسته شده و از کادر فعلی‌اش راضی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bvvod

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نکونام، انتخاب کی روش برای جوانان نیست