تاریخ انتشار: 1395/05/21 12:35
کد خبر: 268474

پیکان و استقلال از زاویه ای دیگر/ به یاد میلیاردهای رحمتی

کاپیتان استقلال امروز باید برابر تیمی بازی کند که دو فصل قبل بازوبند کاپیتانی آن را به بازو بست و البته در نهایت به لیگ یک سقوط کرد.
پیکان و استقلال از زاویه ای دیگر/ به یاد میلیاردهای رحمتی

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، مهدی رحمتی که روزی رابطه بسیار نزدیکی با امیر قلعه‌نویی داشت، در پایان لیگ سیزدهم با سرمربی وقت آبی‌ها به مشکل خورد تا جایی که او ترجیح داد از استقلال برود و با پیکان قراردادی عجیب امضا کند. در آن سال به گفته مدیرعامل وقت پیکان قرارداد مهدی رحمتی چیزی در حدود 3 میلیارد بود تا ستاره بی‌چون و چرای آن سال‌های لیگ گران‌ترین قرارداد تاریخ را امضا کند.

رحمتی زمانی که با پیکان قرارداد امضا کرد با سرمربیگری منصور ابراهیم‌زاده در بازی رفت 3 گل از استقلال دریافت کرد تا به نوعی امیر قلعه‌نویی برنده این اختلاف تازه پیدا شده باشد.

اما در بازی برگشت که صمد مرفاوی سرمربی پیکان شد اتفاق‌های عجیبی رخ داد که باعث شد رحمتی این بازی را هم بازنده از زمین خارج شود. در آن بازی امیر قلعه‌نویی برای اینکه بار روانی را روی رحمتی بیشتر کند ترجیح داد از وحید طالب‌لو در درون دروازه‌اش بازی بگیرد، در همین باری وحید طالب‌لو در دقیقه 83 اشتباه عجیبی کرد و توپ وارد دروازه استقلال شد اما داور در تصمیمی کاملا نادرست این گل را مردود اعلام کرد. تنها چند دقیقه بعد سجاد شهباززاده یک گل به مهدی رحمتی زد تا کاپیتان فعلی استقلال در بازی برگشت هم با بی‌عدالتی بازنده زمین را ترک کند.

هر چند در پایان لیگ چهاردهم مهدی رحمتی به شکلی قهرمان به استقلال برگشت اما سقوط پیکان به لیگ دسته یک همچنان در کارنامه این بازیکن خودنمایی می‌کند. مهدی رحمتی فردا روبه‌روی تیمی قرار می‌گیرد که ناخواسته سابقه بازی در آن را داشته است و همه منتظر هستند که ببیند آیا او می‌تواند اولین کلین‌شیت فصل خود را برابر پیکان ثبت کند یا نه.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27j6d6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


همه چیز تحت تاثیر بازگشت «سید»/ جدالی نفس گیر در هوای شرجی