تاریخ انتشار: 1395/05/21 13:12
کد خبر: 268458

استقلال خوزستان- نفت تهران/زخم خورده های سپاهانی!

تیمهای استقلال خوزستان و نفت تهران در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ برتر ایران به مصاف هم می روند. این دیدار در ورزشگاه غدیر اهواز به انجام می رسد.
استقلال خوزستان- نفت تهران/زخم خورده های سپاهانی!

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، استقلال خوزستان و نفت تهران در هفته سوم نتایج کاملا متفاوتی گرفتند؛ نفت با سه گل برنده شد و استقلال، مدافع عنوان قهرمانی با سه گل باخت.

نفت تهران با علی دایی پس از تساوی مقابل استقلال تهران و شکست مقابل سپاهان با نتیجه 3-0 تیم پدیده را شکست داد و 4 امتیازی شد.

استقلال خوزستان هم بعد از تساوی 2-2 برابر تراکتور و پیروزی 2-1 در برابر استقلال تهران، با نتیجه 3-1 به سپاهان باخت و همانند نفت 4 امتیازی شد.

مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته تا پایان هفته سوم، 6امتیازی بود و در هفته چهارم یک تیم تهرانی به نام سایپا را شکست داد. حالا آنها 4 امتیازی هستند و در هفته چهارم با یک تیم تهرانی به نام نفت بازی دارند.

هر دو تیم برابر سپاهان شکست خورده اند و این تنها نکته مشترک این دو تیم به حساب می آید.

استقلال خوزستان فصل گذشته در دو جدال با نفت تهران به دو تساوی بدون گل رسید. این دو تیم در مجموع 6بار مقابل هم بازی کرده اند که حاصل آن 4 تساوی و دو برد برای نفت بوده است. استقلال خوزستان تاکنون نفت را شکست نداده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j9l5k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نفت- سپاهان/ ویسی از پس دایی بر می آید؟