تاریخ انتشار: 1396/04/01 13:39
کد خبر: 201757

کشف برانکو الگوی تمام عیار پرسپولیسی ها

. خرید او به عنوان بازیکن تستی که در اردوی خارجی به تیم ملحق شده بود، انتقادهای فراوانی را متوجه سرمربی پرسپولیس کرد اما کشف انصاری، در لیگ پانزدهم دست برانکو را گرفت.
کشف برانکو الگوی تمام عیار پرسپولیسی ها

 مدافع چپ سابق استقلال، تسلط و مهارت مثال‌زدنی‌اش را در اولین دربی زندگی‌اش به نمایش گذاشت و بعد از آن مسابقه، به ترکیب ثابت قرمزها دوخته شد.

انصاری، هواداران پرسپولیس را از شکنجه‌شدن به دست بابک حاتمی نجات داد و بعد از مدت‌ها این باشگاه را صاحب یک مدافع چپ مطمئن کرد. سرمربی کروات تیم اما تصمیم نداشت ستاره تازه تیم‌اش را در همین نقطه متوقف کرد. او در انصاری، یک مدافع میانی تمام‌عیار می‌دید. بازیکنی که روی زمین بی‌واهمه توپ را رد و بدل می‌کند و از جدال‌های هوایی نیز هراسی ندارد. ایوانکوویچ به تصمیم‌اش برای بازی‌دادن به انصاری در قلب خط دفاع عمل کرد و از این ریسک، نتیجه خوبی گرفت. آنقدر خوب که دیگر انصاری در هیچ شرایطی به دفاع چپ برگردانده نشد و همه بازی‌هایش در لیگ شانزدهم را به عنوان مدافع میانی انجام داد. تغییر پست در پرسپولیس، انصاری را ملی‌پوش کرد. کی‌روش و برانکو بر سر مسائل مختلفی اختلاف‌نظر داشتند اما روی استعداد این بازیکن به تفاهم رسیده بودند.

در اولین جلسه تمرینی برای لیگ هفدهم، انصاری یک چهره کاملا شناخته‎شده در پرسپولیس است. یک الگو برای همه خریدهای تازه‌وارد باشگاه در تابستان، یکی از بزرگ‌ترها برای پسران جوان تیم و یکی از وزنه‌ها، برای دفاع از عنوان قهرمانی. محمد انصاری در نگاه اول، شباهت چندانی به فوتبالیست‌ها ندارد. چهره‌اش را با روزگار هماهنگ نکرده و هنوز، سلبریتی نشده و همین، از او یک فوتبالیست خالص می‌سازد. یک ستاره کم‌نظیر که هوش و حواس‌اش به فوتبال است. به زمین و توپ. پسرک ناشناخته ترکه‌ای و بلندقامت پیش‌فصل لیگ پانزدهم، حالا فرشته نگهبان پرسپولیس است. خونسرد، آرام و البته مصمم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g77ax

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماموریت مهم برانکو در لیگ هفدهم