تاریخ انتشار: 1396/04/03 16:01
کد خبر: 201205

ناراحتی طرفداران رونالدو از پیام تبریک یوفا به مسی + عکس

پیام تبریک اتحادیه فوتبال اروپا به فوق ستاره آرژانتینی مسی به مناسبت سالروز تولدش، کری‌خوانی طرفداران او و هواداران رقیب پرتغالی‌اش را در پی داشته است.
ناراحتی طرفداران رونالدو از پیام تبریک یوفا به مسی + عکس

مقایسه میان کریستیانو رونالدو و لیونل مسی ظاهراً تا زمانی که این دو پا به توپ باشند، ادامه دارد و طرفداران‌شان هم از فرصتی و بهانه‌ای برای اثبات بهترین بودن بازیکن محبوب‌شان استفاده می‌کنند.

در روزی که مسی و خانواده‌اش احتمالاً مشغول گرفتن جشن تولد 30 سالگی ستاره بارسلونا هستند، در فضای مجازی طرفداران او با طرفداران کریستیانو رونالدو در حال کَل‌کَل هستند که این به خاطر یک پیام تبریک جنجالی از سوی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) بوده است.

13960403161848985112335410

یوفا به مناسبت 30 ساله شدن مسی پیامی با این مضمون در صفحه توئیترش گذاشته است:«تولد 30 سالگی‌ات مبارک لیونل مسی! بزرگترین؟»

بخش دوم پیام یوفا که به نوعی از مخاطبش پرسیده که آیا مسی بزرگترین بازیکن تاریخ است به مذاق طرفداران کریستیانو رونالدو خوش نیامده و آنها این موضوع را در نظرات خود منعکس کرده‌اند.

در حالی که هواداران مسی معتقد بوده‌اند که یوفا باید علامت سؤال را از انتهای پیامش برمی‌داشت، طرفداران مهاجم پرتغالی رئال مادرید با گذاشتن عکس‌های او حمایت‌شان را از کاپیتان تیم ملی پرتغال اعلام کرده‌اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aogwg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جام جهانی روسیه و خطر از دست دادن ستاره های بزرگ