تاریخ انتشار: 1396/04/04 02:55
کد خبر: 201088

ترکیب متفاوتی که سرمربی استقلال می تواند بچیند

محرومیت استقلال از نقل و انتقالات زمستانی و بیرون ماندن روزبه چشمی و آندرانیک تیموریان، منصوریان را مجبور کرد در نیم فصل دوم به امید نورافکن در پست هافبک دفاعی بازی دهد.
ترکیب متفاوتی که سرمربی استقلال می تواند بچیند

موضوعی که تبدیل به توفیق اجباری برای استقلال شد و هافبک جوان این تیم، عملکردی فوق العاده در ترکیب آبی‌ها داشت. حالا در فصل جدید، روزبه چشمی به استقلال برگشته و منصوریان مجبور به یک انتخاب سخت خواهد بود. او یا باید یک نفر از بین ابراهیمی، نورافکن و چشمی را نیمکت نشین کند یا تاکتیک تیمش را تغییر دهد.

انتخاب احتمالی منصوریان، تغییر تاکتیک برای استفاده همزمان از ابراهیمی، نورافکن و چشمی در ترکیب اصلی است. با رفتن کاوه رضایی و حضور سجاد شهباززاده، احتمالا سیستم منصوریان به تک مهاجم تغییر می‌کند و داریوش شجاعیان و حسن بیت سعید، پشت سر شهباززاده بازی خواهند کرد. در این تاکتیک جدید ابراهیمی هم می‌تواند یک خط جلوتر برود و در پست مورد علاقه‌اش یعنی هافبک بازیساز بازی کند.

استفاده از تاکتیک 1-3-2-4، تنها راهی است که منصوریان برای استفاده همزمان از همه خریدهای جدید و ستاره‌های فصل پیش در ترکیب اصلی دارد. سبکی که هم توان تهاجمی استقلال را بالا می‌برد و هم با کمک ابراهیمی به دو هافبک دفاعی، شاید مشکلات دفاعی استقلال در فصل گذشته را حل کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pkn9o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین سوپرایز استقلال چه کسی خواهد بود

مهم ترین مهره نقل و انتقلات استقلال و عکسی که موجود نیست!