تاریخ انتشار: 1396/04/05 00:14
کد خبر: 200843

هنر منصوریان کنترل ستاره های غیرقابل مهار/ استقلال و این همه خوشی محاله

نقل و انتقالات تابستانی با شتاب و رقابت زیادی که بین سرخابی ها وجود دارد ، فصل هفدهم را متفاوت تر خواهد کرد.
هنر منصوریان کنترل ستاره های غیرقابل مهار/ استقلال و این همه خوشی محاله
لیگ هفدهم تا یک ماه دیگر شروع می شود و تیم ها در حال جذب بازیکنان مورد ظنز خود هستند تا بتوانند در جدلو رده بندی از دیگر رقبا سبقت بگیرند و در این میان تلاش آبی پوشان پایتخت برای پیشی گرفتن از رقیب دیرینه خود و آوردن شادی در اردوی استقلال بشدت در جهت جذب بازیکنان شاخص لیگ برتر است.

در لیگ هفدهم جذب بازیکنان مطرحی هم چون داریوش شجاعیان، پژمان منتظری، مهدی قائدی سجاد شهباززاده و... از سوی منصوریان، این تیم را جهت حضور قدرتمند مهیا کرده است و اگر به این بازیکنان که به تازگی جذب استقلال شده اند، فراتی هم چون مهدی رحمتی، امیدابراهیمی، وریا غفوری، خسرو حیدری، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، و... اضافه کنید تازه متوجه می شوید که در لیگ هفدهم چه ستاره های بزرگی در جمع آبی پوشان حضور دارند.

اما این شاید یک روی سکه باشد و روی دیگر آن این است که منصوریان باید بتواند این بازیکنان را کنترل نماید، بازیکنانی که در برخی از مواقع غیرقابل کنترل می باشند و در صورتی که علیمنصور نتواند در مواقع خاص حاشیه ها را از آنها دور کند، ممکن است بلای جانش شود و اگر این چنین نشود و بتواند بخوبی از عهده کار برآید آن وقت است که این همه خوشی به صورت یکجا در اختیار این مربی خواهد بود و شاید بر روی ابرها سفر نماید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v8kwn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابهام بزرگ در مورد ریخت‌وپاش استقلال/ فقط با 40 میلیون تومان؟

ستاره هایی که برای نیمکت نشینی آبی پوش نمی شوند