تاریخ انتشار: 1396/04/05 13:33
کد خبر: 200753

آمار مدافع یاغی که پرسپولیس را در راه قهرمانی کمک کرد

آمار مدافع یاغی که پرسپولیس را در راه قهرمانی کمک کرد

 فصل پیش حضور رامین رضاییان در پرسپولیس، کوتاه و امتیازآور بود. شاید این بازیکن، فصل آینده پیراهن استقلال را بپوشد و انتقال او از تیم اول به تیم دوم جدول، می‌تواند فصل آینده جای آن‌ها را در صدرجدول لیگ برتر عوض کند.

رامین رضاییان فصل پیش 4 گل زد، 3 پاس گل داد و یک پنالتی گرفت. حتی بدون در نظر گرفتن دیگر صحنه‌های تاثیرگذار او مثل بیرون کشیدن توپ از روی خط دروازه مقابل صبای قم، این بازیکن سهم زیادی در امتیازات حساس و منجر به قهرمانی پرسپولیس داشته است. بدون احتساب گل‌هایی که رضاییان برای پرسپولیس زد یا ساخت، این تیم فصل پیش 11 امتیاز کمتر می‌گرفت.
بازی با صنعت نفت، ماشین‌سازی و پدیده در نیم فصل اول، پاس گل‌های رضاییان مساوی‌های پرسپولیس را به برد تبدیل کرد و 6 امتیاز برای این تیم داشت. نیم فصل دوم هم رضاییان گل اول مقابل صبا را ساخت و خودش، گل دوم را با گرفتن پنالتی زد. بازی با سپاهان هم او با دو پنالتی، یک پاس گل داد و یک گل زد تا پرسپولیس برنده شود و قبل از اخراج، 5 امتیاز دیگر برای تیم برانکو بگیرد.
پرسپولیس فصل پیش بدون رضاییان، 11 امتیاز کمتر داشت و مهمتر اینکه این امتیازات، فصل بعد می‌تواند مستقیم به حساب حریف پرسپولیسی‌ها واریز شود. شاید پرسپولیسی‌ها با حضور محرمی و ماهینی بتوانند جای خالی پررنگ رضاییان را کمتر کنند، اما رفتن او به استقلال ضربه سختی به سرخپوشان خواهد زد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aorrk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو و اهداف پنج گانه پرسپولیس

پرسپولیس چهارمین قهرمان زودهنگام لیگ؟
بهترین شدن قرمزها به شرط دو برد؛