تاریخ انتشار: 1396/04/05 14:07
کد خبر: 200736

سرمربی استقلال همچنان مهم ترین شماره 10 تاریخ باشگاه

سرمربی استقلال همچنان مهم ترین شماره 10 تاریخ باشگاه

مهمترین صاحب شماره 10 در استقلال کسی نیست جز علیرضا منصوریان. بازیکنی که به مدت 5 فصل و از لیگ سوم تا هفتم آن را به تن کرد. در این بازه زمانی، او کمتر بازی می کرد و جایی در ترکیب اصلی داشت ولی شماره اش، عوض نمی شد.

شماره 10 استقلال در لیگ هفدهم بر تن سجاد شهباززاده خواهد بود. بازیکنی که در لیگ های پانزدهم و چهاردهم هم با این شماره برای استقلال بازی کرد.

در لیگ شانزدهم، شماره 10 جای شماره 7 را گرفت. 7 از بایگانی بیرون آمد و 10 به جایش وارد اتاق ممنوعه شد چون منصوریان به عنوان کسی که بیشتر از هر بازیکن دیگری شماره 10 استقلال را در تاریخ لیگ برتر به تن کرده، تصمیم گرفته بود کسی آن را به تن نکند.

در لیگ های اول و دوم، مهدی پاشازاده با پیراهن شماره 10 برای استقلال بازی می کرد. یک مدافع میانی که بازوبند کاپیتانی داشت و شماره خاص 10 را.

میلاد میداودی هم بازیکنی بود که شماره 10 استقلال را به تن کرد و جزو مردان محبوب به حساب می آمد. او در لیگ های دهم، یازدهم و دوازدهم (تنها در نیم فصل اول) با این شماره برای استقلال بازی کرد.
شماره 10 استقلال در لیگ برتر به سیاوش اکبرپور هم رسید. او در لیگ هشتم با این شماره بازی کرد درست مانند لیگ نهم. اکبرپور در لیگ سیزدهم هم با این شماره برای استقلال بازی کرد.
شماره 10 در نیم فصل دوم لیگ دوازدهم و لیگ شانزدهم، به هیچکدام از بازیکنان استقلال نرسید و در بایگانی قرار داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ld667

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تکلیف دو گزینه بین المللی استقلال چه شد؟

وعده علیمنصور محقق شد!