تاریخ انتشار: 1396/04/06 02:13
مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر:
کد خبر: 200606

مقدمات خرید لیگ دسته اول برای شاهین شهرداری بوشهر فراهم شد

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: برای حضور تیم شاهین شهرداری بوشهر در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، مقدمات خرید لیگ دسته اول برای این تیم فراهم شد.

مقدمات خرید لیگ دسته اول برای شاهین شهرداری بوشهر فراهم شد

محمد دمشقی با بیان اینکه تیم شاهین شهرداری بوشهر از ظرفیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: این تیم دارای هواداران متعددی در استان بوشهر است به‌گونه‌ای که در بازی این تیم بیش از 8 هزار  تماشاچی در ورزشگاه حضور می‌یابد.

وی با بیان اینکه تیم شاهین شهرداری بوشهر اکنون  در باشگاه‌های لیگ دسته دوم کشور حضور دارد گفت: در فصل گذشته این  تیم در بین 36 تیم به پلی‌آف رسید که در بازی با برق نوین فارس در دقیقه 90  از روی نقطه پنالتی یک بر صفر شکست خورد و از صعود به لیگ دسته اول بازماند.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه مشتاقان و طرفداران این تیم خواستار حضور تیم شاهین شهرداری بوشهر در لیگ دسته اول هستند افزود: به درخواست پیشکسوتان و هواداران تیم شاهین شهرداری بوشهر، تقاضای خرید امتیاز لیگ دسته اول به شورای شهر و شهرداری بوشهر ارائه شد.

دمشقی با بیان اینکه هماهنگی لازم با فدراسیون فوتبال برای حضور تیم شاهین شهرداری بوشهر در لیگ دسته اول شده و مورد پذیرش قرار گرفته است تصریح کرد:برای حضور تیم شاهین شهرداری بوشهر در  لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، مقدمات خرید لیگ دسته اول برای این تیم فراهم شده است.

وی با بیان اینکه تیم شاهین شهرداری بوشهر بوشهر در انتظار امضای اعضای شورای شهر بوشهر برای تصویب این مهم هستند گفت:  پس از کش و قوس‌های فراوان چند روز گذشته شورای اسلامی شهر بوشهر و تجمع حمایتی روز گذشته  هواداران شاهین در محل شورای شهر،غلامرضا قادریان عضو شورای شهر با امضای صورتجلسه مصوبه موجی از شادی را در هواداران شاهین ایجاد کرد.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه اکنون شش نفر از اعضای شورای شهر بوشهر مصوب یاد شده را امضاء کرده‌اند خاطر نشان کرد: برای خرید لیگ دسته اول، مصوبه آن 6 نفر از اعضای شورای شهر به نام‌های برزگرزاده، آسایش، گورکی، آماره، عبدالله‌زاده و قادریان امضاء کردند و هم اکنون، شاهین شهرداری بوشهر در انتظار امضای الهام بارگاهی و زهرا رضایی است.

دمشقی بیان کرد: هم اکنون مسئولان باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با هماهنگی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش مقدمات خرید امتیاز لیگ دسته یک را فراهم کرده‌اند و فقط امضای دو عضو دیگر شورای شهر بوشهر باقیمانده است.

وی تاکید کرد: امیدوارم خانم‌ها بارگاهی و رضایی دو عضو شورای شهر با امضای کاساز خودحضور تیم شاهین شهرداری بوشهر در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را فراهم کنند و سبب خوشحالی خیل عظیم هواداران پرشور شاهین شهرداری بوشهر شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bvw5v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیام تشکر آمیز مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری از هواداران
اختصاصی| مدیرعامل شاهین مطرح کرد؛

دمشقی: لیگ یک دور از دسترس نیست/ به فکر تقویت تیم هستیم
مدیرعامل شاهین شهرداری بوشهر مطرح کرد؛

شهرداری تبریز قفس توری خود را بیمه کرد
عزیزی با 14 کلین شیت در فصل قبل؛