تاریخ انتشار: 1396/04/06 22:48
کد خبر: 200362

ناجیانی که سرمربی استقلال به راحتی دیپورتشان کرد

ناجیانی که سرمربی استقلال به راحتی دیپورتشان کرد

  بهنام برزای با پستی در اینستاگرام جدایی‌اش از استقلال را تایید کرد و  مجتبی حقدوست که به صورت قرضی در استقلال بازی می کرد برای بازگشت به نفت، به این باشگاه فراخوانده شد.

در مقایسه با ستاره های فصل پیش، این دو بازیکن شاید در طول فصل درخشش فوق العاده ای نداشتند اما تاثیری که آنها در سرنوشت علیرضا منصوریان داشتند انکارناشدنی است.

مجتبی حقدوست فصل گذشته در نفت شاگرد منصوریان بود. او در بازی حساس پرسپولیس مقابل نفت به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و گل دوم نفت را در دقیقه 90 زد تا قهرمانی پرسپولیس در همان بازی از دست برود. شاید اغراق نباشد اگر بگوییم منصوریان در آن بازی سرمربی گری خود را در استقلال فصل بعد قطعی کرد. حتی شاید بتوان گفت حضور قرضی حقدوست در استقلال پاداش همان گل تعیین کننده به پرسپولیس بود.

بهنام برزای اما در همین فصل تاثیر بزرگی بر سرنوشت منصوریان گذاشت. او در هفته پانزدهم و بازی مقابل سپاهان گل تساوی استقلال را در دقیقه 90 زد تا منصوریان از اخراج قطعی فرار کند. در آن بازی استقلال با ترکیبی کاملا جوان و متفاوت به میدان رفت و اگر ریسک منصوریان جواب نمی داد، او از استقلال اخراج می شد اما گل برزای منصوریان را تا پایان فصل ابقا کرد.

اما سرنوشت این دو بازیکن در استقلال پس از یک سال کاملا مشابه و تلخ بود. حقدوست که گلش به پرسپولیس یکی از عوامل اصلی رسیدن منصوریان به نیکمت استقلال بود، حالا باید به نفت بحران‌زده و بدون بازیکن برگردد و برزای که با گلش منصوریان را نجات داد از این تیم جدا شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ngbjk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ذخیره‌های طلایی استقلال برابر التعاون (عکس)