تاریخ انتشار: 1395/05/22 09:47
کد خبر: 268283

استیلی:برانکو رضاییان را نخواست، طاهری هم قراردادش را پاره کرد

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: رضاییان از من پرسید که به تراکتورسازی بروم یا سپاهان که گفتم هر 2 تیم مدعی هستند و هر تیمی شرایط بهتری دارد، برو
استیلی:برانکو رضاییان را نخواست، طاهری هم قراردادش را پاره کرد

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،در رابطه با جلسه روز گذشته خود با طاهری و رضائیان در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: رامین رضائیان از راه آهن بازیکن من بود و در واقع خودمان او را با پرسپولیس تحویل دادیم. در این مدت هم همیشه با هم در ارتباط بودیم و او مشورت هایی را از من می گرفت. دیروز از من خواهش کرد که به باشگاه پرسپولیس برویم چون اردوی تیم ملی از دو روز دیگر آغاز می شود و رامین فرصت زیادی برای انتخاب تیم جدیدش نداشت. از طرفی با توجه به شناختی که از طاهری و ترکاشوند داشتم می دانستم که آنها مرا قبول دارند و در واقع مدتی هم با طاهری در هیات مدیره پرسپولیس همکار بودیم. 

وی همچنین افزود: طاهری را به عنوان یک فرد باصداقت قبول دارم. به همین خاطر به رامین گفتم که قطعا امروز تکلیفت مشخص می شود. جا دارد از طاهری هم به خاطر صحبت هایی که دیروز در جلسه انجام داد و کاملا از روی صداقت بود تشکر کنم. ابتدا من من با طاهری جلسه ای را برگزار کردم و سپس رامین و پدرش به باشگاه آمدند.

سرمربی سابق پرسپولیس درباره اینکه چه اتفاقی در این جلسه رخ داد که در نهایت رضائیان نتوانست در پرسپولیس بماند تصریح کرد: بین رامین رضائیان و سرپرست باشگاه پرسپولیس چند روز قبل قرارداد دوساله ای امضا شده بود. حرف رامین این بود که اگر برانکو مرا نمی خواهد قراردادم را بدهید تا به تیم دیگری بروم اما از آنجایی که دیدم هم طاهری دوست دارد رضائیان در پرسپولیس بماند و هم خود این بازیکن علاقه زیادی دارد در پرسپولیس ماندنی شود سعی کردم آنها را به آرامش دعوت کنم.

وی همچنین افزود: روز قبل از جلسه ما برانکو با طاهری درباره رضائیان جلسه ای را برگزار کرده بود و با وجود اصرار طاهری اعلام کرده بود که نیازی به بازیکن جدیدی ندارد. البته هر سرمربی حقش است که بازیکنان تیمش را انتخاب کند و باید به تصمیم برانکو نیز احترام گذاشت. رامین باتوجه به دانستن این موضوع گفت به نظر برانکو احترام می گذارم و خواهشا قرارداد من را بدهید. 

استیلی در اداامه بیان داشت: در همان زمان علی پروین نیز در تماسی تلفنی با طاهری سعی کرد مسئولان باشگاه را در نگهداشتن رضائیان راضی کند. طاهری هم که کاری از دستش بر نمی آمد دو راه حل پیش روی رضائیان گذاشت. راه اول این بود که رضائیان بازیکن پرسپولیس بماند و به صورت قرضی به هر باشگاه دیگری که خودش می خواهد بجز استقلال برود. رضائیان با این پیشنهاد مخالفت کرد و گفت من پرسپولیسی هستم و اگر امسال هم به تیم دیگری بروم قطعا خودم سال آینده برمی گردم و نیازی به این قرارداد نیست. راه دوم نیز این بود که رضائیان با توجه به قراردادی که امضا کرده مبلغی را به عنوان خسارت به باشگاه پرسپولیس پرداخت کند. 

وی ادامه داد: رامین از این شرط طاهری استقبال نکرد و تاکید داشت که آن قرارداد را بگیرد و برود و همین موضوع باعث ناراحتی طاهری شد و باعث شد که او جلوی همه ما قرارداد رضائیان را پاره کند. من کاری به این ندارم که طاهری و رضائیان از روز گذشته در مصاحبه های خود چه مسائلی را بیان کردند اما عین واقعیت همین بود که گفتم. قطعا نماندن رضائیان در پرسپولیس با نظر مستقیم کادر فنی بوده است. طاهری هیچ نقشی در این موضوع نداشت و حتی می توانست قرارداد رضائیان را به او ندهد و مبلغی را برای رضایت نامه اش بگیرد. به نظرم طاهری مردانگی کرد و حالا رضائیان می تواند به هر تیمی که می خواهد با خیال راحت برود.

استیلی در پایان درباره مقصد بعدی رضائیان گفت:دیروز بعد از خروج از باشگاه پرسپولیس رامین از من پرسید به نظر شما بهتر است به تراکتورسازی برود یا سپاهان که من به او گفتم هر دو تیم بزرگ و مدعی هستند و هرکدام که شرایط بهتری دارند به آنجا برو. 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kayl8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طاهری: رضاییان گفت به هر قیمتی شده می‌خواهد از پرسپولیس برود