تاریخ انتشار: 1395/05/22 09:52
اختصاصی/
کد خبر: 268281

پیش بازی ایرانجوان- مس/ بوشهر بدنبال جبران، کرمان در پی تثبیت

دو تیم ایرانجوان بوشهر و مس کرمان در هفته ی دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم می روند.
پیش بازی ایرانجوان- مس/ بوشهر بدنبال جبران، کرمان در پی تثبیت

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، ایرانجوان در صورتی پای به این مسابقه قدم خواهند نهاد که با سرمربی جوان خود مقابل نفت مسجدسلیمان با نتیجه ی 3 بر صفر شکست سنگینی را در همین هفته اول متحمل شده اند و همین موجب شده تا نگرانی برای تداوم این گونه نتایج در بین بوشهری ها دیده شود. بوشهری ها برای بر طرف نمودن نقاط ضعف خود، چند نیروی جدید را در آستانه ی بازی با مس به تیم خود اضافه کرده اند تا شاید بتوانند نسبت به بازی گذشته منسجم تر باشند ولی باید دید و به انتظار نشست که آیا عملکرد آنها چگونه خواهد بود..

اما  در تیم کرمانی شرایط متفاوت تراست. آنها با سرمایه گذاری مناسب قصد دارند که در این فصل از رقابت ها حضوری موفق داشته باشند اما نتیجه ضعیفشان مقابل فجرسپاسی و کسب تساوی 2 بر 2  را هیچ کس نمی تواند نادیده بگیرد و باید دید مقابل ایرانجوان که مانند مار زخمی است چه نتیجه ای کسب خواهند کرد.

نکات قابل توجه

-  علیرضا زارعی، بازیکن ایرانجوان تنها غائب این مسابقه است. زارعی در هفته ی گذشته با دریافت کارت قرمز، این دیدار را از دست داد.

- در جدول فعلی رده بندی لیگ یک، ایرانجوان با تفاضل گل (0) و با یک امتیاز، در جایگاه هشتم قرار دارد و مس نیز با تفاضل گل و با صفر امتیاز در جایگاه هجدهم قرار گرفته است.

- از بازیکنان مشترک دو تیم می توان به صادق گشنی اشاره کرد که این فصل، در ترکیب بوشهری ها به میدان خواهد رفت.

- حضور فرزاد حسیخانی در این دیدار در هاله ای از ابهام قرار دارد. وی در آخرین تمرین مس در کرمان با لباس شخصی حاضر شده است.

- تیم تاکنون در 3 بازی به مصاف هم رفته اند که 2 برد سهم مس بوده و یک بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسید.

ترکیب احتمالی دو تیم

ایرانجوان: سعید ابراهیم پور - رامین دهقانی - میلاد ربانی فرد - امیر تهمورثی - مهدی طاهری - سید اصلان حسینی - علیرضا زارعی - بابا محمدی - عباس صفری - رضا بلیوند و سعید نامجو

مس: آرمان شهداد نژاد - بهنام داداش وند - مجید ایوبی - احمد زنده روح - فرزاد حسین خانی - مهدی دغاغله - فرشید علیزاده - حامد محمودی - سجاد اژدر - علیرضا قاسمی و وحید اسماعیل بیگی

کوبل داوری این دیدار برعهده ی پیمان فرخی مهر – رحیم حاجی پور – محمد هاشمی نسب و رضا قاسمی می باشد و ناظر این دیدار نیز رسول فروغی است.

گفتنی است این دیدار راس ساعت 18 در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار خواهد شد.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g6zez

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تحقیر ایرانجوان توسط مسجدسلیمانی ها/ اولین تغییر کادر فنی صورت می گیرد!
اختصاصی/