تاریخ انتشار: 1395/05/22 11:04
کد خبر: 268270

آغاز مذاکرات چلسی و منچستر یونایتد برای جذب دو ستاره جوان برزیلی

مسئولان باشگاه سانتوس برزیل جهت بررسی پیشنهادات خرید دو جوان آینده دار این باشگاه، نشستی را با دو تیم بزرگ انگلیسی و همچنین یک تیم اسپانیایی برگزار کردند

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی،مودستو روما مدیر باشگاه سانتوس در این هفته در جلسه ای با حضور مقامات رسمی تیم های منچستر یونایتد، چلسی و آتلتیکو مادرید حاضر شد. منابع آگاه گزارش دادند که این جلسات به منظور بررسی پیشنهادات مربوط به انتقال احتمالی تیاگو مایا و گابریل باربوسا دو ستاره جوان و آینده دار تیم سانتوس تشکیل شد.

روما در گفتگویی اختصاصی با سایت گل گفت: مذاکرات خوبی داشتیم؛ نه در لندن و نه در مادرید، برای خرید یا فروش بازیکن جلسه ای نداشتیم. هدف ما بهبود و توسعه روابط بود. هیچ پیشنهادی برای این دو بازیکن جوان وجود نداشت، بلکه هدف ما توسعه و بهبود همکاری بین باشگاهها بود.

از حدود یک ماه پیش بود که سران باشگاه چلسی از طریق مدیر برنامه های برزیلی تیاگو مایا مذاکرات اولیه را با این بازیکن انجام داد. انتظار می رود که طی چند روز آینده تیم انگلیسی به طور رسمی پیشنهاد خود را به باشگاه برزیلی ارائه دهد؛ گرچه شنیده ها حاکی از آنست که سانتوس برای فروش تیاگو مایا حداقل ۲۰ میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

اما گابریل باربوسا که به خاطر مهارت فوق العاده در امر گلزنی به گابی گل شهرت یافته و از مدتها قبل پیشنهاداتی از دو تیم ایتالیایی یوونتوس و اینتر میلان را دریافت کرده بود، اکنون تیم های مطرحی چون آتلتیکو مادرید، لستر سیتی و منچستر یونایتد را خواهان خود می بیند. گابریل باربوسا ۱۹ ساله پیشتر به مسئولان سانتوس اعلام کرده بود که تا پایان ماه آگوست مقدمات حضور وی در یک تیم اروپایی را فراهم کنند.

تیاگو مایا و گابریل باربوسا هم اکنون همراه با تیم المپیک برزیل سرگرم رقابت های المپیک ریو ۲۰۱۶ هستند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y5pwe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چند باشگاه انگلیسی به دنبال جذب شواین‌اشتایگر