تاریخ انتشار: 1396/04/08 16:52
کد خبر: 199928

بازنده بزرگ بازگشت هافبک محبوب استقلالی ها/ داریوش از شیراز!

در چند ساعت گذشته به شکلی ناگهانی احتمال بازگشت مجتبی جباری به استقلال در رسانه‌ها مطرح شده و انگار ماجرا کاملا جدی است.
بازنده بزرگ بازگشت هافبک محبوب استقلالی ها/ داریوش از شیراز!

هواداران استقلال البته از بازگشت جباری استقبال می‌کنند و معتقدند او حتی با یک پا بهتر از خیلی از هافبک‌های دیگر این تیم است و به همین دلیل باید از همان ابتدای فصل در ترکیب ثابت تیم قرار بگیرد. اما سوالی که پیش می‌آید این است که اگر او برگردد چه کسی از ترکیب اصلی استقلال خارج خواهد شد؟

در حال حاضر استقلال در خط هافبک مهره‌های زیادی دارد. امید ابراهیمی، امید نورافکن، روزبه چشمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، جابر انصاری و محسن کریمی هافبک‌های فصل آینده استقلال هستند که فقط 4 نفرشان می‌توانند در ترکیب اصلی قرار بگیرند. اگر مصدومیت ابراهیمی رفع شود، حضور او، روزبه چشمی و امید نورافکن در ترکیب اصلی تقریبا قطعی خواهد بود و از بین جباری و شجاعیان یک نفر در ترکیب قرار خواهد گرفت و با توجه به تجربه بالا و محبوبیت جباری و البته دردسرهای نیمکت نشینی او، در صورتش بازگشتش به استقلال، احتمالا منصوریان در اوایل فصل او را در ترکیب اصلی تیمش قرار خواهد داد و شجاعیان تا اطلاع ثانوی نیمکت‌نشین خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39vmko

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آبی ها هافبک‌طراح می خواهند

منصوریان باید در خصوص این بازیکن تجدید نظر کند