تاریخ انتشار: 1396/04/08 22:28
کد خبر: 199863

طارمی ماند تا رقابت در ترکیب اصلی داغ تر شود/ علیپور یا منشاء و شاید هر دو مهاجم در کنار اقای گل!

بالاخره مهدی طارمی هم در پرسپولیس باقی ماند تا لیگ هفدهم تنورش گرم تر از همیشه شود.
طارمی ماند تا رقابت در ترکیب اصلی داغ تر شود/ علیپور یا منشاء و شاید هر دو مهاجم در کنار اقای گل!

امروز 2 اتفاق خوب در نقل و انتقالات لیگ برتر و در آستانه لیگ هفدهم رقم خورد و 2 ستاره فوتبال کشور با حضور در جمع سرخابی ها، تنور رقابت های لیگ هفدهم را گرم تر از گذشته نمودند.

برای استقلال و بعد از چندهفته حرف و حدیث در خصوص حضور و یا عدم حضور مجتبی جباری در استقلال، در نهایت این اتفاق افتاد تا جمع بازیکنان با تجربه این تیم بیشتر شود.

اما درپرسپولیس مهدی طارمی حضور داشت ولی مدتی بود که بحث ماندن و یا لژیونر شدن او وجود داشت که در نهایت امروز باشگاه رسما اعلام کرد که این بازیکن را می خواهد و رضایت نامه او را صادر نخواهد کرد.

الان با ماندن مهدی در جمع سرخ پوشان شاهد حضور 3 بازیکن مطرح در بین مهاجمین این باشگاه هستیم که شاید گذشتن از هر یک از آنها بو نشستن بر روی نیمکت بسیار سخت باشد.

براساس منطق و شرایط موجود باید طارمی را نفر اول خط حمله پرسپولیس در لیگ هفدهم دانست و نمی توان تحت هیچ شرایطی مگر خارج از اراده شخصی، ترکیب سرخ پوشان را بدون طارمی تصور نمود. اما برای حضور نفر دوم بین علیپور و منشاء بسیار سخت است که بخواهیم از هم اکنون کدام یک در ترکیب خواهند بود.

هر یک از این بازیکنان خصوصیات خاص خود را دارند و شاید بتوان گفت که منشاء بخت بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی و قرار گرفتن در کنار طارمی را دارد اما این را هم در نظر بگیرید که با توجه به تفکرات تهاجمی برانکو هیچ بعید نیست از وجود هر 3 بازیکن در خیلی از بازی ها استفاده نماید و آن وقت است که در صورت هماهنگی و تغدیه مناسب از سوی هافبک های سرخ پوش، این خط حمله رویایی چه کارهایی که نمی تواند انجام دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ojyov

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقای منشاء اینجا پرسپولیس است مهاجمی که تفاوت پرسپولیس و پیکان را خواهد فهمید!