تاریخ انتشار: 1396/04/09 07:54
کد خبر: 199826

بزرگترین رقابت چند سال اخیر سرخابی ها؛ جنگ قهرمانی پرسپولیس و استقلال در لیگ هفدهم

بزرگترین رقابت چند سال اخیر سرخابی ها؛ جنگ قهرمانی پرسپولیس و استقلال در لیگ هفدهم

هر روز که به شروع لیگ هفدهم نزدیک‌تر می‌شویم سرخابی‌های پایتخت خود را برای قهرمانی مجهزتر می‌کنند. در این بین حریف چندان قدرتمندی برای این دو تیم دیده نمی‌شود که بتواند یارای رقابت بر سر قهرمانی را داشته باشد.

تراکتورسازی با محرومیت چنین قدرتی را از دست داده؛ سپاهان و ذوب آهن هم اگرچه توانمندتر از فصل قبل شوند اما سخت است بتوانند با سرخابی‌های پایتخت برای قهرمانی بجنگند. دیگر تیم‌های حاضر هم برنامه‌ای برای قهرمانی ندارند. این نشانه‌ها دو قطبی را بعد از مدت‌ها در فوتبال ایران دوباره بر پا کرده و به احتمال بسیار زیاد باید منتظر رقابت نزدیک و سرسختانه باشگاه‌های بزرگ پایتخت برای قهرمانی باشیم.

برانکو تیم قهرمان لیگ گذشته را حفظ کرده و با جذب چند بازیکن نیازهایش را هم برطرف کرده. بعید است به چیزی به جز قهرمانی حتی فکر کند. منصوریان هم هرآنچه توانسته برای قدرتمندتر کردن استقلال به کار گرفته و حالا مجتبی جباری هم جذب شده. آنقدر ستاره در این تابستان آبی‌پوش شده که استقلال هم به کمتر از قهرمانی رضایت ندهد. این رقابت شاید به نوعی بزرگ‌ترین رقابت سال‌های اخیر فوتبال ایران باشد. باید دید کدامیک از مربیان، جنگ قدرت فوتبال ایران را به نفع خود به پایان خواهد رساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27v6ed

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترک عادت پرسپولیس و استقلال برای اولین بار!