تاریخ انتشار: 1396/04/11 12:59
کد خبر: 199206

اختصاصی/ستاره ملی پوش قراردادش را فردا امضا میکند/دژاگه به زودی در جوار ملی پوشان/ستاره پرسپولیس و کلی ابهام/خواست هواداران اجرا میشود؟

آخرین وضعیت ملی پوشان مشخص شد

درباره آخرین وضعیت چند ملی پوش تیم ملی فوتبال از مطلع ترین فرد در خصوص این بازیکنان جویا شدیم که به قرار زیر خواهد بود.

احسان حاج صفی هافبک چپ پای تیم ملی فوتبال و سابق سپاهان با قراردادی دو ساله و به صورت مشروط راهی پانانیوس یونان میشود گفته میشود مبلغ این قرار داد حدود ۲۵۰ هزار دلار است.

اشکان دژاگه برای این بازیکن با باشگاه وولسبورگ و چند باشگاه آلمانی دیگر و یونان مذاکرات خوبی انجام شده و تا هفته آینده وضعیتش مشخص میشود.

کریم انصاری فرد

المپیاکو از کریم رضایت نسبی دارد و در صورتی که مهاجم مدنظرش جذب نشود ماندنی است و در غیر اینصورت به یکی از تیمهای اروپایی جنوبی به مدت دوسال قرار داد میبندد.یکی از این تیمها در یورو لیگ حضور دارد.

مهدی طارمی

برای این بازیکن کلی ابهام وجود دارد.امیدواریم اتفاقاتی دو سر برد حول و حوش پرسپولیس با میلیونها هوادار رخ دهد.

نکته اساسی این است که تا زمانی که باشگاه رضایت ندهد هیچ انتقالی برای این بازیکن امکان پذیر نیست و این حق طبیعی باشگاهی است که بازیکن را تحت قرار داد خود دارد.

مهاجم بوشهری باسابقه دو مرتبه آقای گلی در لیگ برتر ایران خوب آگاه است که با آقای گلی در یونان یا اروپا می‌تواند در جام‌جهانی 2018 روسیه خریداران بهتری هم پیدا کند.

محمودرضا فاضلی هم مدیربرنامه‌های طارمی ایجنتی که علی کریمی را به بایرن مونیخ، مهدی مهدوی‌کیا و وحید هاشمیان را به هامبورگ، جواد نکونام را به اوساسونا در اسپانیا و البته مسعود اوزیل را به رئال‌مادرید ترانسفر کرد.

فاضلی قادر است مهدی طارمی را هم به بوندس‌لیگا ببرد به شرط آنکه یک فصل در یونان یا لیگی سطح پایین‌تر از کشور آلمان بدرخشد.

باشگاه پانیونیوس که به مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی به خدمت گرفته است برای مهدی طارمی دست جیب‌تر شده و 200 هزار یورو بپردازد؛ مبلغی که هم برای خود طارمی است و هم رضایتنامه‌اش!

با این تفاسیر اگر باشگاه برای پرداخت اقساطی رضایت نامه تفاهم نکند طارمی ماندنی میشود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bvqr5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شماره‌ پیراهن ملی‌پوشان ایران برای بازی با قطر مشخص شد+عکس