تاریخ انتشار: 1396/04/12 12:16
کد خبر: 198956

زوج جذابی که در پرسپولیس هم موثر خواهند بود

پرسپولیس برخلاف بسیاری از تیم‌ها در فصل نقل و انتقالات سر و صدا نکرد و بازیکنان زیادی را هم به خدمت نگرفت. در واقع قهرمان فصل قبل با حفظ نفرات اصلی‌اش بیش از نیمی از راه بستن تیمش را رفته بود.
زوج جذابی که در پرسپولیس هم موثر خواهند بود

 سیامک نعمتی در 28 بازی فصل قبل برای پیکان به میدان رفت و 2441 دقیقه هم در زمین حضور داشت. نعمتی به عنوان یک بازیکن میانی شش گل زد و پنج پاس گل داد و هیچ وقت با کارت قرمز داور مواجه نشد. نعمتی به خاطر شش کارت زردی که گرفت دو بازی را از دست داد وگرنه آمارش به 30 بازی هم می‌رسید. او اگر همان بازیکن فصل گذشته باشد تا حدود زیادی خیال برانکو را در میانه میدان راحت می‌کند.

دومین خرید پرسپولیس هم از پیکان بود. گادوین منشا بهترین خارجی نیم فصل که با 15 گل زده رقیب طارمی برای کسب عنوان آقای گلی بود از نیم فصل لیگ گذشته بحث حضورش در پرسپولیس مطرح بود و در نهایت هم این اتفاق افتاد. حالا اگر طارمی ترانسفر شدنش به اروپا منتفی شود آن وقت زوج طارمی – منشا می‌تواند یکی از خطرناک ترین خط حمله‌های لیگ را بسازد. این خارجی در 27 بازی فصل قبل به میدان رفت و جدا از 15 گلی که زد هفت پاس گل هم داد. منشا اگر در پرسپولیس جواب دهد یکی از بهترین خریدهای برانکو خواهد بود. او در همین چند روز بسیار باانگیزه نشان داده است.

با این آمار مشخص می‌شود دو بازیکنی که از پیکان جذب شده‌اند بیشتر بار تهاجمی این تیم را به دوش می‌کشیدند و حالا در پرسپولیس می‌توانند موثر باشند. پیکان در فصل گذشته 39 گل زد که 21 گل از این تعداد را منشا و نعمتی به ثمر رساندند ضمن اینکه هر دو بازیکن در گلسازی هم آمار فوق‌العاده‌ای دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e5xx6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هافبک بی‌ادعای پرسپولیس همچنان مورد اعتماد برانکو