تاریخ انتشار: 1396/04/16 19:28
کد خبر: 197892

مدافع استقلال و توصیه جالب در مورد جباری

مدافع استقلال و توصیه جالب در مورد جباری

در مورد پیوستن مجتبی جباری به استقلال حرف و حدیث‌های فراوانی وجود داشت. بازیکن ارزشمند و خوبی که اگر آماده باشد خیال همه راحت است و در هر بازی می‌تواند حداقل یک پاس گل طلایی بدهد اما اگر آماده نباشد...

یکی از کسانی که روی نظر منصوریان تأثیر گذاشت پژمان منتظری است که در الاهلی با او همبازی بود. بعضی از رسانه‌ها نوشتند منتظری واسطه اصلی بازگشت جباری بود ولی غلظت قضیه تا این حد هم نبوده، ماجرا از این قرار است که منصوریان در مورد جباری و میزان آمادگی‌اش از منتظری پرسید و او هم حسابی از مجتبی تعریف و تمجید کرد و گفت: «در قطر مربی الاهلی با او لج کرد وگرنه مصدوم نبود، ضمن اینکه جباری برای بازگشت به استقلال و نشان دادن خودش خیلی انگیزه دارد و مثل یک جوان 24 ساله می‌تواند تمرین کند. من (پژمان) فکر می‌کنم او امسال خیلی انگیزه دارد و شما را پشیمان نخواهد کرد.»

منصوریان با شنیدن حرف‌های جباری مطمئن شد شماره 8 تغییر کرده و خیلی انگیزه دارد. او قبلاً هم گفته بود دنبال چند بازیکن بین‌المللی است. در واقع علیم‌نصور بعد از بازی برگشت با العین بود که به این نتیجه رسید و جباری را هم برگرداند. در مورد مبلغ قرارداد او هم عده‌ای حرف از رقم‌ 5/1 میلیارد و بعضی‌ها حرف از 2/1 میلیارد زدند ولی باشگاه استقلال توضیح شفافی نداد و فقط یکی از نزدیکان این باشگاه گفت بعید می‌دانم رقم قراردادش این‌قدر بالا باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w9ja5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چهارپادشاه در یک اقلیم؛ رویای خوش منصوریان و روزهای سخت پیش رو