تاریخ انتشار: 1396/04/16 21:05
کد خبر: 197873

بیانیه کانون مربیان در حمایت از اسدی

کانون مربیان فوتبال کشور در پی صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی 2018 روسیه اقدام به انتشار بیانیه و تشکر و سپاسگزاری از بانیان این فرایند مستمر ،فراگیر و پیچیده با ذکر نام و الویت تاثیر گذاری آنان نمود.
 بیانیه کانون مربیان در حمایت از اسدی

در این بیانیه سهم مربیان ناشناخته  بومی در اقصی نقاط کشور در پرورش استعدادهای فوتبالی گوشزد شد و استمرار و انضباط در برگزاری مسابقات بصورت پلکانی از کوچکترین مناطق کشور تا مراکز استانها در لوای مسابقات لیگ در دسته های مختلف و رده های سنی مختلف در مرتبه بعدی تاثیر گذاری اشاره شد و در نهایت از کادر فنی تیم ملی نیز تشکر و قدردانی گردید.

گویا عده ای در این الویت بندی علمی و واقعی قائل به وجود اشتراک مساعی فوق الاشاره نیستند. جناب کی روش در صعود تیم ملی به جام جهانی خود را محور و ستون خیمه پیروزی می دانند و سهم دیگر عناصر را به هیچ انگاشته و آنان را فاقد صلاحیت می دانند.البته این بار اولی نیست که این افاضات با همصدایی بعضی از رسانه ها در بوق و کرنا می شود که  همزمانی آن بیشتر بعد از پیروزی های تیم ملی است .

گویا پس از هر پیروزی جناب کی روش  سرمربی تیم ملی می بایستی یکی از زنجیره های تشکیلات تیم و فدراسیون فوتبال را نشانه رفته و حذف نماید .

پس از حذف سرپرستان تیم ملی ، مربیان ایرانی تیم ملی ،کادر پزشکی ،ایفمارک و... حالا به سراغ دبیرکل فدراسیون فوتبال جناب دکتر اسدی آمده اند و خواستار حذف او شده اند.

کانون مربیان فوتبال ایران ضمن محکوم نمودن هر نوع تداخل در شرح وظایف سازمان و تشکیلات فوتبال کشور و جلو گیری از هر نوع لجام گسیختگی و هرج و مرج در سلسله مراتب اداری و تشکیلاتی، توجه مسئولین را به رعایت قانون و تاسی به  دستاوردهای شرعی و عرفی کشور می نماید. قوانین محدوده روابط و تعامل رییس و مرئوس و کارفرما و مستخدم رادر چهارچوب قراردادها ملحوظ نموده است .  

لذا برخود وظیفه می دانیم موکدا از دبیرکل محترم فدراسیون در قبال این هجمه خام که سرمنشاء آن پنهان می باشد پشتیبانی نماییم . بدیهیست  فدراسیون فوتبال نیز در این خصوص در تریبون های رسمی باید پاسخگو باشد. چرا که در قبال سکوت باید منتظر درخواست های غیر عقلایی دیگری هم باشیم .


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36v8x7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسدی: کی‌روش در باغ وحش بزرگ شده است!

رابطه کی‌روش و فدراسیون شکرآب نیست
اصفهانیان: رفتار منصوریان در منطقه فنی باید مسئولانه باشد