تاریخ انتشار: 1395/05/23 14:33
کد خبر: 268038

زرینچه: بعد از منصوریان استقلال را نمی‌توان جمع کرد

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال کار زیاد دارد ولی اگر منصوریان عوض شود و حتی خود من هم بیایم دیگر نمی‌شود این تیم را جمع کرد.
زرینچه: بعد از منصوریان استقلال را نمی‌توان جمع کرد

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، جواد زرینچه در خصوص نتایج تیم استقلال در چهار هفته اخیر اظهار داشت: شرایط استقلال در جدول اصلا خوب نیست و بازی‌ها را هم که تماشا می‌کنید هماهنگی نمی‌بینیم. به نظرم با سر و صدایی که منصوریان و بازیکنان استقلال جذب تیم شدند انتظارات خیلی بالا رفت. در این شرایط نه می‌شود 7-8 بازیکن به تیم اضافه کرد و نه می‌شود کادر فنی را عوض کرد. تعطیلات پیش رو به نفع استقلال شد و من فکر می‌کنم در تیم اشتباهاتی وجود دارد که با تمرینات مکرر می‌توان آن را حل کرد.

مربی اسبق استقلال افزود: استقلال زیاد کار دارد ولی آقایانی که فصل گذشته قبل از اتمام لیگ با منصوریان برای سرمربیگری استقلال جلسه گذاشتند حالا بیایند و از او حمایت کنند و پشتش را خالی نکنند. فوتبال همین است. یک روز تلاشت جواب می‌دهد و یک روز حاصل دست‌رنجت را نمی‌بینی.

زرینچه در خصوص اینکه هواداران با وجود گرفتن دو امتیاز از 4 بازی از استقلال حمایت می‌کنند، گفت: به نظر من مردم رقبایی به نام پرسپولیس، تراکتور و سپاهان را می‌بینند و به همین خاطر دوست دارند تیم‌شان نتیجه بگیرد. آنها صبرشان کم نیست. وقتی منصوریان به استقلال آمد وعده داد که پرسپولیس را می‌بریم و در سه جام مدعی هستیم. طبیعتا با این مدل گفتمان ناخودآگاه با این نتایج نگرانی به وجود می‌آید. طرفداران همیشه مظلوم‌ترین قشر ورزش بودند و حالا هم بهتر است کادر فنی استقلال این تیم را احیا و مدعی کند. نفراتی مثل عبداللهی و پورحیدری هم می‌توانند نقش مهمی در این اتفاق داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در حال حاضر ارتباطی با منصوریان دارد یا خیر؟ گفت: آن زمان که بازی می‌کردیم ارتباط‌مان خیلی بیشتر بود اما حالا نه.

زرینچه در پاسخ به این سوال که توصیه‌اش به سرمربی استقلال چیست؟ گفت: علی (منصوریان) به حاشیه‌ها زیاد توجه می‌کند و او باید از این کار خودداری کند در ضمن او اشتباهات را ببیند و بپذیرد. بهتر است منصوریان یک فلش‌بک به خودش بزند و آن وقت است که می‌توانند مشکلات را قشنگ‌تر ببینند. من به او توصیه می‌کنم خیلی از افراد را اجازه ندهد که کنار تیم حضور داشته باشند و اصلا نگذارد به او نزدیک شوند چون این افراد جز اینکه راهکارهای خودشان را به منصوریان پیشنهاد بدهند کار دیگری نمی‌کنند و آن وقت وی مجبور است از اصول خود خارج شود.

به گزارش فارس، این روزها شایعه شده که جواد زرینچه یکی از کاندیداهای حضور روی نیمکت استقلال در کنار منصوریان به عنوان دستیار است زرینچه در این باره گفت: من چنین بحثی را نشنیده‌ام و کسی با من حرف نزده است. در حال حاضر استقلال مهم‌ترین چیز است و ما باید همه جوره به منصوریان کمک کنیم. شاید زمانی ما انتقاد هم کرده باشیم اما اینها حاشیه‌ای نبوده است. کاری برای استقلال از دست‌مان بربیاید انجام می‌دهیم.

مربی پیشین استقلال در پاسخ به این سوال که آیا درست است در این شرایط کادر فنی تقویت و یا تغییر کنند،گفت:این حق منصوریان است که با کسانی کار کند که مورد اطمینان او هستند. مطمئن باشید او مشاورانی دارد که به او کمک می‌کنند و حتما نیاز نیست یک نفر قرارداد رسمی ببندد و روی نیمکت بنشیند.

وی در خصوص شایعاتی که در صورت شکست استقلال مقابل پرسپولیس منصوریان عوض می‌شود مطرح شده، گفت: به نظرم منصوریان تا آخر خط باید کارش را بدون دغدغه انجام دهد. هیات‌مدیره و مدیرعامل باید به منصوریان کمک کنند نه اینکه از این حرف‌ها بزنند. اگر منصوریان عوض شود و مثلا اسکوچیچ یا خود من سرمربی شویم هیچ کاری نمی‌توان کرد و دیگر نمی‌توان تیم را جمع کرد. منصوریان بچه خودخواهی نیست و مطمئنا از دوستانش کمک می‌گیرد ولی نباید کاری کرد که دو دستگی بین تماشاگران ایجاد شود و فقط و فقط باید به منصوریان کمک کرد تا آخر راه پیش برود و استقلال را به تیم ایده‌آل خود تبدیل کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3newax

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دل هوادار را خون کردید،پرسپولیسی ها برای استقلال تصمیم می گیرند