تاریخ انتشار: 1396/04/18 15:58
کد خبر: 197392

ستاره ازبکستانی راه حل بازگشت مدافع استقلال!

جپاروف طبق قرارداد بازیکن استقلال است ولی قصد ندارد برای این تیم بازی کند و سپاهان هم به شدت خواهان ادامه همکاری با اوست.
ستاره ازبکستانی راه حل بازگشت مدافع استقلال!

 استقلالی‌ها اما به دلیل رفتار نامناسب و غیرحرفه‌ای جپاروف در این مدت، نمی‌خواهند به راحتی به خواسته او پاسخ مثبت بدهند. البته چنین رفتاری قطعا نه به استقلال کمک خواهد کرد و نه به سود سرور جپاروف خواهد بود.

مدیران استقلال در نقل و انتقالات نیم‌فصل دوم فصل پیش با عملکردی مبتدیانه در حالی که به شدت خواهان جذب رحیم زهیوی از استقلال خوزستان بودند، به راحتی آرش افشین را به این تیم دادند ولی در نهایت نتوانستند زهیوی را به خدمت بگیرند. به همین دلیل هواداران استقلال از ترس تکرار اتفاقی مشابه، این راه حل را پیدا کرده و به مدیران باشگاه پیشنهاد داده‌‎اند.

آنها این راه حل را پیدا کرده و با ایجاد یک کمپین آن را به مسئولان باشگاه پیشنهاد داده‌اند. پیشنهادی جالب که شاید بتواند نتیجه این مذاکره را برد-برد کند. آنها از مدیران تیم‌شان خواسته‌اند تا با مذاکره با جپاروف و باشگاه سپاهان، مبلغی از تیم اصفهانی برای دادن رضایتنامه جپاروف بگیرند و این مبلغ را برای گرفتن رضایتنامه رابسون جانواریو به باشگاه برزیلی باهیا پرداخت کنند. این پیشنهاد اگر راهی برای عملی شدن داشته باشد و اگر سپاهان حاضر به پرداخت مبلغی برای گرفتن رضایتنامه جپاروف باشد، پیشنهاد قابل توجهی است و به سود تمام طرف های درگیر در این ماجرا خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w98rr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قصه ادامه دار حضور و یا عدم حضور هافبک استقلال
بازگشت بی دلیل هافبک ازبکستانی به استقلال