تاریخ انتشار: 1396/04/18 19:20
کد خبر: 197346

اختصاصی/ برانکو و نقش سازنده او در پرسپولیس

برانکو ایوانکوویچ از زمانی که به پرسپولیس آمد و جایگزین حمید درخشان شد تاثیر زیادی بر این تیم پرطرفدار گذاشت.
اختصاصی/ برانکو و نقش سازنده او در پرسپولیس

با نگاهی کلی به بازیکنانی که برانکو در اختیار داشته و هر بازیکن با چند درجه از نظر فنی و اخلاقی پیشرفت کرده اند می توان بیشتر به این موضوع پی برد.

پرفسور با کادر خوبی که همراه با خود به ایران آورد در فصل اول از بازیکنان بی انگیزه این تیم ستاره هایی ساخت که تشنه بردن هستند.

بازیکنانی مثل محسن مسلمان که دوباره ستاره شد و به مهندس تبدیل شد.

محمد انصاری بازیکنی که بخاطر اخلاقش به عنوان بازیکن تستی به پرسپولیس آمد ابتدا به بازیکن فیکس برانکو پس از مصدومیت وحید حیدریه تبدیل شد و در دفاع چپ یک فصل مستحکم کار کرد و مرد اخلاق لیگ برتر شد و در فصل دوم حضورش در پرسپولیس در پست مدافع میانی به کار گرفته شد و با درخشش در پرسپولیس به پای ثابت اردوهای تیم ملی تبدیل شد.

محسن ربیع خواه

این بازیکن که در ابتدا کمتر کسی رویش حساب باز میکرد.و پست تخصصی اش هافبک دفاعی بود رفته رفته فعل خواستن را صرف کرد و مرد ثابت پرسپولیس در دفاع چپ تبدیل شد.

علیرضا بیرانوند

زیر نظر برانکو و ایگور پانادیچ دستیار وفادار سرمربی پرسپولیس بازیهای نسبتا خوبش را در نفت بهبود بخشید و رکوردهای زیادی را به نام خود ثبت کرد و کی روش را مجاب کرد تا شماره ۱ تیم ملی را به وی بسپارد.

کمال کامیابی نیا

در نفت گمنام بود و بازیش به چشم نمی آمد ولی در پرسپولیس به گاتوزو تبدیل شد و به تیم ملی هم راه یافت.

مهدی طارمی

خبرساز ترین چهره این روزهای قرمزپوشان که در ابتدا تصور میشد مثل تمام آقای گلهای لیگ یک نتواند بازدهی لازم را داشته باشد در فصل اول حضورش در پرسپولیس از نظر بدنی عقب تر از لیگ برتر بود اما زیر نظر پرفسور که پای این بازیکن نشست رفته رفته جای خود را در پرسپولیس باز کرد و دوبار موفق شد به عنوان آقای گلی لیگ برتر دست یابد و به تیم ملی راه یافت و  با انتخاب درست میتواند در تیم ملی به عنوان بازیکن فیکس مسافر روسیه باشد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ybaby

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگاهی به لیست پرستاره پرسپولیس برای فصل آینده