تاریخ انتشار: 1396/04/18 22:10
کد خبر: 197299

فریبا: زمان برگزاری دربی خوب است/ نگران گرمای آبادان نباشید!

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی که بازی‌های تیم امید نزدیک شود بازیکنان را به این تیم می‌دهیم.
فریبا: زمان برگزاری دربی خوب است/ نگران گرمای آبادان نباشید!

بهتاش فریبا پس از مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال در خصوص زمان برگزاری دربی پایتخت در هفته دهم لیگ برتر هفدهم اظهار داشت: خوب شد که دربی هفته دهم برگزار خواهد شد. تیم‌ها تا آن زمان از هم شناخت خوبی پیدا کرده و به ارنج اصلی خود هم رسیده‌اند اما اگر پرسپولیس از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بالا برود که امیدوارم این اتفاق بیفتد، زمان دربی تغییر خواهد کرد.

وی درباره اینکه استقلال در هفته اول باید به آبادان سفر کند و با صنعت نفت روبه‌رو شود، تصریح کرد: در هر صورت قرعه‌کشی است و اسمش روی آن است. نمی‌توانستیم خودمان انتخاب کنیم. به نظرم قرعه ما بد نیست.

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا گرمای هوای آبادان کار این تیم را سخت نخواهد کرد، گفت: نه سخت نمی‌کند. شما نگران این مسئله نباشید.

فریبا در مورد اینکه آیا از نتایج تیم استقلال در لیگ شانزدهم رضایت داشته یا خیر، خاطر نشان کرد: فصل گذشته تیم خوبی داشتیم اما کمی جوان بودیم. خوشبختانه این فصل تیم ما باتجربه‌تر شده است. امیدواریم نتایج بهتری کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان جوان استقلال به تیم امید داده خواهند شد، اظهار داشت: من اطلاع ندارم و فردا به ارمنستان سفر خواهم کرد تا ببینیم داستان از چه قرار است. اما فکر می‌کنم وقتی که بازی‌های تیم امید نزدیک شود بازیکنان را به این تیم بدهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48v5xk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درباره جذب رضاییان صحبتی نکرده‌ایم و منصوریان باید تصمیم بگیرد
فریبا: