تاریخ انتشار: 1396/04/18 22:15
کد خبر: 197298

انگیزه بالای ستاره استقلالی در اردوی ارمنستان

انگیزه بالای ستاره استقلالی در اردوی ارمنستان

 پس از پیوستن مجتبی جباری به استقلال، شک و تردید ها نسبت به بازگشت این بازیکن خوش فکر و باسابقه در میان هواداران، پیشکسوتان و البته کادر فنی استقلال بالا بود ولی جباری موفق به تغییر نگرش دیگران به خود شده است.

نخستین موضوع تفرقه انگیز و حاشیه ساز استقلال، به ظاهر بحث تعیین نخستین کاپیتان این تیم در لیگ هفدهم بود. جباری که پیش از این درباره این موضوع حواشی مختلفی برای استقلال ساخته بود، این بار با تمکین از انتخاب علیرضا منصوریان، به تمجید از مهدی رحمتی پرداخته و بازوبند را لایق سنگربان نخست آبی ها دانسته است.

موضوع دومی که جباری برخلاف دوران جوانی با آن کنار آمده و نگرانی آبی ها را برطرف ساخته، حضور منظم و انگیزه بالای این بازیکن در تمرینات بدنسازی پیش فصل استقلال در ارمنستان است. مبحثی که در سالیان گذشته رخ نداده و شاهد آن نبودیم.

ظاهرا مجتبی جباری که یکی از محبوب ترین بازیکنان عصر اخیر استقلال محسوب می شود، با انگیزه فراوان و با دوری جستن از حواشی، حواس و تمرکز خود را معطوف به موفقیت استقلال کرده و تنها به فتح چهارمین کاپ قهرمانی لیگ برتر با استقلال می اندیشد.

گفتنی است مجتبی جباری در قهرمانی های پیشین استقلال نقشی انکارناپذیر ایفا کرده و در هر 5 قهرمانی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی در سالیان گذشته، حضور داشته است. موضوعی که می تواند بار روانی مثبتی برای این بازیکن و هواداران استقلال تلقی شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27vgxn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تکرار خاطره منصوریان این بار در پیراهن جباری
اتفاقی که منصوریان و جباری را بی حساب میکند