تاریخ انتشار: 1395/05/23 16:35
کد خبر: 267995

بائوسا مسی را دعوت کرد، هیگواین را نه!

ادگاردو بائوسا، سرمربی جدید تیم ملی آرژانتین، فهرست تیمش برای دیدارهای پیش رو را اعلام کرد که در آن نام لیونل مسی هم دیده می شود اما خبری از دعوت گونسالو ایگواین نیست.
بائوسا مسی را دعوت کرد، هیگواین را نه!

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / مسی که بعد از ناکامی در کوپا آمه‌ریکا، از بازی های ملی خداحافظی کرده بود، شب گذشته تایید کرد که از تصمیمش منصرف شده و بار دیگر برای آلبی سلسته به میدان خواهد رفت.

به این ترتیب، بائوسا هم نام او را در فهرست 27 نفره تیمش برای دو دیدار پیش رو مقابل اروگوئه و ونزوئلا در مقدماتی جام جهانی 2018 جای داد.

اما ایگواین که به تازگی با انتقالی پرسر و صدا به یوونتوس پیوست، برای این دو دیدار دعوت نشده و در مقابل، لوکاس آلاریو از ریورپلات و لوکاس پراتو از اتلتیکو مینیرو فرصت حضور در این فهرست را پیدا کردند.

 

آرژانتین روز 6 سپتامبر در منوسا مقابل اروگوئه قرار خواهد گرفت و 5 روز بعد در مریدا میهمان ونزوئلا خواهد بود.

فهرست کامل آرژانتین:

دروازه بان ها: سرخیو رومرو، ماریانو آندوخار، نائول گوسمان

مدافعان: فاکوندو رونکالیا، ماتئو موساکیو، رامیرو فونس موری، امانوئل ماس، مارکوس روخو، مارتین دمیکلیس، پابلو سابالتا، گابریل مرکادو، نیکلاس اوتامندی

هافبک ها: ماتیاس کرانویتر، خاویر ماسکرانو، لوکاس بیلیا، آگوستو فرناندز، اور بانگا، خاویر پاستوره، اریک لاملا، نیکلاس گایتان، آنخل دی ماریا

مهاجمان: پاری سن ژرمن، آنخل کوره آ، لوکاس پراتو، سرخیو آگوئرو، پائولو دیبالا، لوکاس آلاریو

مسی که بعد از ناکامی در کوپا آمه‌ریکا، از بازی های ملی خداحافظی کرده بود، شب گذشته تایید کرد که از تصمیمش منصرف شده و بار دیگر برای آلبی سلسته به میدان خواهد رفت.

به این ترتیب، بائوسا هم نام او را در فهرست 27 نفره تیمش برای دو دیدار پیش رو مقابل اروگوئه و ونزوئلا در مقدماتی جام جهانی 2018 جای داد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z65pz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از اسپانیا خبر رسید، مسی به تیم ملی بازگشت