تاریخ انتشار: 1396/04/19 09:19
لیگ برتر به کام مردان برانکو؛
کد خبر: 197236

بی اما و اگر، قهرمانی پرسپولیس تکرار می‌شود!

هواداران پرسپولیس برخلاف سال های گذشته می توانند از قرعه لیگ برتر خوشحال و راضی باشند.
بی اما و اگر، قهرمانی پرسپولیس تکرار می‌شود!

به گزارش فرتاک ورزشی،قرمزها که پیش از این معتقد بودند هرسال قرعه آن ها سخت تر از تیم های دیگر‌ به خصوص همشهری آبی است، امسال شرایط مساعد و خوبی برای حرکت یکساله شان دارند.

قطب تهرانی در مصاف با همرنگ اهوازی،  آغاز کننده لیگ هفدهم در تهران است و همچنین کارش را با همرنگ رشتی در تهران به پایان خواهد رساند.

مردان برانکو اگر چه در هفته های دوم و پنجم باید مهمان تراکتور و گسترش باشند و ابتدای فصل سختی را پیش رو دارند اما با توجه به اینکه هفته های نیمه دوم لیگ در تعیین رتبه ها نقش پررنگتری دارند، بنابراین همین که آن ها در نیم فصل دوم و در فصل سرما به تبریز نمی روند، امتیاز مثبت دیگری را روی‌ میزشان دارند.

به نظر می رسد بازهم عدد 6برای قرمزهای تهران خوش یمن است! آن ها در نیم فصل اول 6بازی در خارج از تهران مقابل تراکتور، گسترش، پارس جنوبی، سپاهان، استقلال.خ و سپیدرود دارند و تقریبا پرونده سختی‌های پرسپولیس با این 6 بازی بسته می‌شود و در نیم فصل دوم در دیگ جوشان بازی‌های سختشان را برگزار می‌کنند. 4بازی خارج از خانه قرمزها در نیم‌فصل دوم مقابل فولاد، سیاه جامگان، صنعت نفت، پدیده به مراتب آسانتر از دیگر بازی‌های آن‌ها خواهد بود و شاید تنها بازی سخت آن‌ها در نیم فصل دوم مقابل ذوب آهن باشد که در اصفهان برگزار می‌شود.

در تهران هم پرسپولیس هیچ گاه مهمان نبوده و تماشاگرانش قطعا اجازه نمی‌دهند که تیم محبوبشان مقابل پیکان، نفت، سایپا و حتی استقلال تنهایی را احساس کند!

با این تفاسیر می‌توان گفت کار پرسپولیس نسبت به سایر مدعیان و حتی نسبت به سال‌های گذشته خودش راحت تر است و امسال شرایط مناسبی برای حرکت در لیگ هفدهم دارد و همین موضوع می‌تواند زمینه ساز موفقیت تیم برانکو در لیگ قهرمانان آسیا هم بشود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ldzpr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خوردبین: بدون ملی پوشان هم از همه بهتریم