تاریخ انتشار: 1396/04/19 12:09
آجرلو لو داد/
کد خبر: 197192

صدا و سیما پرسپولیسی است یا استقلالی؟

مدیرعامل با مصاحبه ای تند علیه رسانه ها صدا وسیما را به رنگی بودن متهم کرد

مصطفی آجرلو

به گزارش فرتاک ورزشی؛ تیم‌های شهرستانی همواره از عدم توجه لازم به آنها شکایت و اعتقاد دارند صداوسیما که یک رسانه ملی است، از پرسپولیس و استقلال حمایت خاص می‌کند.

این موضوع را مصطفی آجرلو مدیرعامل تراکتورسازی تبریز نیز ابراز داشته است.

آجرلو شب گذشته در حاشیه مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر هفدهم گفته: «در قضیه به وجود آمده برای امید عالیشاه و احمد نوراللهی شما خبرنگاران مدام می‌پرسیدید که چرا آنها به ملوان نرفتند و حتی خبرنگار صدا و سیما نیز این سوال را از ما می‌پرسید در حالی که حداقل صدا و سیما باید بی‌طرف باشد. چرا هواداران ما باید فکر کنند که تلویزیون هم طرفدار باشگاه استقلال و پرسپولیس است؟ در شرایطی که در فوتبال حرفه‌ای تیم‌هایی که بالای جدول هستند باید مورد توجه باشند و منطق این را حکم می‌کند اما برای صدا و سیما فرقی نمی‌کند پرسپولیس و استقلال در کجای جدول باشند و فقط به مسائل این دو باشگاه پرداخته و بازی‌های آنها را پخش مستقیم می‌کند.»

وی سپس به مدیران قبلی صداوسیما اشاره کرده و گفته: «در بحث اسپانسری هم شرایط برای ما که در تبریز بودیم مهیا نبود، چرا که صدا و سیما به دو باشگاه تهرانی توجه ویژه داشت اما ما در تبریز فقط در شبکه استانی بازی‌مان پخش می‌شد. اگر قرار باشد اینطور عمل کنند پس صدا و سیما اجازه دهد به ما که یک شبکه اختصاصی بزنیم چرا که ما اعتقاد داریم باید عدالت وجود داشته باشد و تیم‌ها برای صدا و سیما فرقی نکند. زمانی رئیس صداوسیما ضرغامی بود که به استقلال گرایش داشت و او رفت و بعد از آن یک نفر پرسپولیسی مدیر صدا و سیما شد.»

راستی شما فکر می‌کنید رئیس جدید سازمان صداوسیما طرفدار کدام تیم است؟!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w98xx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



کنایه رامین رضائیان به برانکو