تاریخ انتشار: 1395/05/23 19:01
کد خبر: 267983

اختصاصی/ پیروزی خونه به خونه مقابل مس رفسنجان/ خونه به خونه در صدر و مس رفسنجان در قعر جدول

دو تیم مس رفسنجان و خونه به خونه مازندران در هفته ی دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم رفتند.
اختصاصی/ پیروزی خونه به خونه مقابل مس رفسنجان/ خونه به خونه در صدر و مس رفسنجان در قعر جدول

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، دیدار تیم های خونه به خونه و مس رفسنجان  که  ساعت 17:15 در ورزشگاه شهدا رفسنجان آغاز شد، در نهایت با پیروزی شاگردان مرزبان به پایان رسید.

این دیدار در حالی برای هر دو تیم حائز اهمیت بود که در بازی گذشته، خونه به خونه توانسته بود با پیروزی زمین را ترک کند و تحت هیچ شرایطی دوست نداشت  از قافله صدرنشینان عقب بماند و آمده بود با پیروزی در دومین دیدار،  از همین هفته های ابتدایی لیگ، تفاوت خود را با دیگر تیم ها به نمایش بگذارد.

از طرف دیگر مس رفسنجان نیز که در بازی گذشته شکست را پذیرا شده بود دوست نداشت که در این بازی که در ورزشگاه خانگی انجام می گرفت، بدون امتیاز خارج شود و همین موضوع حساسیت این دیدار را دو چندان کرده بود که در نهایت شاگردان مرزبان توانستند از رفسنجان با دستان پر به بابل برگردند و با کسب سه امتیاز در این بازی، صدرنشین شدند و مس رفسنجان را به قعر جدول روانه کردند تا این تیم برای رفع ضعف هایش هر چه سریع تر چاره ای بیندیشد.

با گزارش این بازی همراه فرتاک ورزشی باشید:

ترکیب دو تیم

مس رفسنجان: سجاد بیرانوند-امیر تیزرو-علیرضامحمودی-محسن ورزکار-محمدحسین حیدری-امیرخدامرادی-میثم خداشناس-احسان پیرهادی-محمدابراهیم رضازاده-آرمان رمضانی-مجتبی محبوب مجاز

خونه به خونه: محسن فروزان - حنیف عمران زاده - مازیار زارع - محمد خلیلی - امید نظامی پور - میثم نقی زاده - پژمان نوری - مهدی خیری - محمد علیزاده - حمید کاظمی - سعید صادقی

کوبل داوری: کوپال ناظمی – حافظ عظیمی – محمد نوری – ابوالفضل گرجی – ناظر: محسن قهرمانی

گزارش بازی

دو تیم بازی قابل قبولی را در نیمه اول به نمایش گذاشتند و هر دو تیم برای برد پای به میدان مسابقه گذاشته بودند.

در اوایل این دیدار بود که حمید کاظمی در موقعیتی تک به تک قرار گرفت و به راحتی هرچه تمام تر دروازه ی سجاد بیرانوند را باز کرد تا خونه به خونه 1-0 پیش بیافتد.

در ادامه ی نیمه ی اول، مجتبی محبوب مجاز می رفت تا گل تساوی را در موقعیت تک به تک به ثمر برساند، اما این محسن فروزان بود که توپ را به زیبایی هرچه تمام تر به کرنر فرستاد.

نیمه ی اول بدون اتفاق خاص دیگری به اتمام رسید.

در آغاز نیمه ی دوم، رفسنجانی ها پشت محوطه ی جریمه صاحب ضربه ی ایستگاهی خطرناکی شدند که توپ با اثابت به دیواره ی دفاعی خونه به خونه به بیرون رفت.

در ادامه ی بازی خونه به خونه مالک توپ و زمین شد و روی سانتر از سمت چپ ضربه سر محمد غلامی با عکس العمل خوب دروازه بان توپ به کرنر رفت.

روی بی احتیاطی مدافع خونه به خونه، مسی ها صاحب ضربه ی پنالتی شدند و این پنالتی را احسان پیرهادی به راحتی به گل تبدیل کرد و بازی 1-1 مساوی شد.

با ورود روح الله باقری به میدان، خونه به خونه جان دوباره ای گرفت و پاس سعید صادقی پشت دفاع، روح الله باقری را با دروازه بان تک به تک کرد و این بازیکن با زیبایی تمام توپ و از بالای سر دروازه بان عبور داد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

در ادامه نیز داور 4 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد اما دو تیم با نتیجه 2-1 به کار خود در این دیدار خاتمه دادند.

خبرنگار: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kaymd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب خونه به خونه مقابل مس رفسنجان
اختصاصی/