تاریخ انتشار: 1395/05/23 20:07
اختصاصی/
کد خبر: 267980

جدال آبی و قرمزها بی نتیجه ماند/ مایلی کهن و پاشازاده از پس هم برنیامدند

دو تیم ملوان بندرانزلی و راه آهن تهران در هفته ی دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم رفتند.

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، دیدار ملوان بندر انزلی و راه آهن یزدان در هفته دوم از ساعت 18 در ورزشگاه تختی انزلی آغاز شد که در نهایت با نتیجه تساوی 0-0 به پایان رسید..

تیم های ملوان و راه آهن در حالی در هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور را  برگزار نمودند که تلاش مربیان و بازیکنان دو تیم به جایی نرسید تا هر دو تیم به حداقل امتیاز رضایت دهند.

این دیدار را می شد جدال بین آبی و قرمز هم تلقی نمود جایی که مایلی کهن مربیگری ملوان را بر عهده دارد و پاشازاده در روی صندلی راه آهن یزدان نشسته است.

با گزارش این بازی همراه فرتاک ورزشی باشید:

ترکیب دو تیم:

ملوان: نیما میرزا زاد - فرزاد جعفرى - مهدى رستمى - حامد نورمحمدى - مهیار زحمتکش - شهاب کرمى - سعید یوسف زاده - شاهین ثاقبى - پوریا غلامى - محمد بختیارى و یاسر وکیلى

راه آهن: وحید عزیزی-هادی شکوری- علی اکبر فرهنگ- میلاد ابطحی-سجاد جوادی- کیانوش میرزایی-جواد مولایی- محمد شاه محمدی- مهران موسوی- اویس کردجهان و حمید طاهری فرد.

کوبل داوری: شاهین حاج بابایی – حسین سلیمانی – رضا نجفی – سعاد وفاپیشه – ناظر: فریدون اصفهانیان

گزارش بازی

بازی با حملات ملوان میزبان آغاز شد و ضربه ی ایستگاهی یوسف زاده نزدیک بود دروازه ی راه آهن را باز کند که توپ با برخورد به مدافعین راه آهن به کرنر رفت.

در ادانه یاران پاشازاده روبه جلو حرکت کردند و روی ضربه ی کرنر، ضربه ی سر بازیکنان راه آهن با اختلاف اندکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در حالی که بازی آرامی را از دو تیم شاهد بودیم، شوت استثنائی محمد جعفری از فاصله چهل متری که دروازه بان راه آهن با تلاش فراوان آن را به کرنر فرستاد.

بازی بدون اتفاق خاص دیگری در نیمه ی اول به پایان رسید.

در نیمه ی دوم، یاسر وکیلى پاس در عمقى را ارسال کرد که در محوطه جریمه به سعید یوسف زاده رسید. کاپیتان ملوان با جا گذاشتن یک دفاع حریف شوتى به سمت دروازه زد که از دروازه بان نیز عبور کرد اما در لحظه آخر مدافع راه آهن توپ را از روى خط دروازه برگرداند و مانع گلزنى ملوانان شد.

در ادامه نیز ملوانان به سوی دروازه ی راه آهنی ها هجوم بردند، اما بی نتیجه بود و شوت های از راه دور بازیکنان این تیم بی ثمر بود تا در نهایت دو تیم به تساوی 0-0 رضایت دهند.

گفتنی است حدود 2000 نفر از این دیدار دیدن کردند.

خبرنگار: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ezx76

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب ملوان مقابل راه آهن
اختصاصی/